  • Data: 2017-06-01 14:58:59
    Temat: Re: kredyty frankowe - podstawy
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 1 czerwca 2017 13:05:49 UTC+2 użytkownik Wojciech Bancer napisał:
    > On 2017-06-01, s...@g...com <s...@g...com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > No np. funty. Teraz jest po ~4.80, ze 2 lata temu był powyżej 5.50.

    Pominales ze chodzi o perspektywe 20 lat i z tej grupy jaka wymienile tylko funty
    opadły a to wskazalem sam.

    > Ale to jest związane z awersją inwestorów do ryzyka. Myślisz, że oni tak wiecznie
    > będą tą awersję mieć? A trendy się zmieniają przecież. Jak FED zacznie majstrować
    > przy stopach, to inwestorzy mogą się bardziej do USA przenieść. Może Chiny
    spowodują
    > coś, że inwestorzy i tam się przeniosą (ze Szwajcarii).
    >
    > Szwajcaria jest postrzegana jako dobra lokata kapitału na niepewne czasy.
    > Przewidujesz, że te niepewne czasy to już tak po wieki będą?

    A to inny aspekt.
    Ja tylko zwracam uwage ze wesja w której frankowicze dostana ulge bo kurs opadnie
    jest mało realna. Bo nawet jak kurs spadnie to pewnie oprocentowanie wzrośnie...

    Więc nie sądzę aby mozliwosc jaka wskazujesz sie zrealizowała.

    Co będzie w przyszłości to nikt nie wie. Za to wiemy co sie stało i wygląda to dosyć
    podejrzanie.