  • Data: 2017-05-30 17:36:41
    Temat: Re: kredyty frankowe - podstawy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:XnsA785AAD95C2AEbudzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...
    > A wtedy spotkalbys takich, co by ci powiedzieli
    >
    >Ale przeciez ja nie mam o to pretensji.
    >Uwazam tylko ze nieuczciwe było zapewnianie ze to jest nobrainer, ze
    >jakiegos powodu we frankach ludzie mogli wziac wiecej (bo nie
    >pokazywano im
    >jak szybko rata moze sie zmienic)

    Ale to bije tez w bank, bo klienci przestana splacac.
    Wiec bank odpowiednio ustawia rezerwe i ocenia zdolnosc.

    I chyba dobrze ocenil, skoro wiekszosc tych kredytow jest splacanych.

    >no i w koncu ze nie zareagowano na
    >rosnaca cene franka polaczoną z malejącym wiborem.
    Bo to jest nienormalne polaczenie :-)

    No i troche watpie, czy sie dalo zareagowac.
    Tzn banki pewnie zadbaly o swoje i nie zareagowaly, dzieki czemu
    klient jest stratny, a nie one - masz o to pretensje, ze ktos dba o
    swoje ? :-)

    >Jak pozyczasz komus pieniadze na 30lat to to jest tówj klient na 30
    >lat a
    >nie na moment przy skasowaniu prowizji.

    No i klient musi 30 lat splacac :-)

    >Bo to IMO duzo mniejsze ryzyko.

    Tak samo malo prawdopodobne, jak skok franka dwukrotny w ciagu roku ?
    :-)

    >A i mozliwośc zareagowania w razie "w" troche inna.

    A niby jaka ?
    Przewalutowanie na franki zaproponowac ? :-)

    J.