  • Data: 2017-05-31 09:45:03
    Temat: Re: kredyty frankowe - podstawy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:XnsA78620987EE8budzik61pocztaonetpl@127
    .0.0.1...
    Użytkownik Kamil Jońca k...@p...onet.pl ...

    >Nie chodzi o czas ale o to gdzie bylismy wtedy a gdzie jestesmy jako
    >kraj
    >teraz.
    >I nie twierdze tylko naprawde pytam: co by musiało sie stac zeby w
    >dzisiejszych realiach wibor skoczył powyżej 10%?

    A czy to wazne ?
    Jest ryzyko ? Jest. Klient powinien byc ostrzezony.

    >Mylnie rozumiesz moje oczekiwania.
    >Ja oczekuje tylko uczciwości.
    >Po pierwsze to sprzedawcy bawili się we wróżki wymyslajac kredyt we
    >frankach i obiecujac ze jest on bezpieczny bo frank stabilny etc.

    Panie, frank od 4 lat tanieje, ale oczywiscie moze zaczac drozec. Do
    ilu - tego nie wie nikt.
    Wibor maleje, ale moze zaczac rosnac. Do ilu - tego nie wie nikt.
    Wybieraj pan sam :-P

    >Wtedy wibor skoczył do 10%? ;-)

    Wtedy bylo raptem ~5 lat od chwili, gdy taki wibor byl.

    I prawde mowiac - po tym spadku zlotowki w 2008 wibor powinien rosnac,
    i ceny mieszkan powinny rosnac.
    A tu niespodzianka ...

    J.