  • Data: 2003-01-01 18:18:36
    Temat: Re: kredytowki w PKOBP
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dentarg" <d...@i...com> napisał

    > Szczegolnie interesuje mnie to pierwsze. Od jakiego momentu
    > ubezpieczone jest mienie i na czym to ubezpieczenie polega ?

    Nie wiem. Zob. regulamin.

    > Szkoda ze tylko _moze_ :(

    Tak, ale jak na pkobp, to IMO duuuuzy krok naprzod ;-)

    > Nie rozumiem tych 2 puntow, czy one sobie wzajemnie nie zaprzeczaja ??

    Standardowo jest od momentu zastrzezenia karty. Platne sa ubezpieczenia 24h
    i 48h wstecz.
    Zreszta Wojtek zrobil juz update na www.kartybankowe.net

    1,

    > To zle czy dobrze ? ;)), nalezy to rozumiec ze pojedyncza transakcja
    > musi byc na ponad 200 zl, czy jak juz ktos mi natlucze na 200zl
    > zakupow, to za reszte placi bank ?

    Dobrze ;-)) Pow. 200zl reszte placi bank.

    > Wlasnie juz rozwial sie moj dylemat, skoro muBank mi nie dal KK, to
    > moze PKO BP mi da ? :)), chociaz bank najlepiej mi sie nie kojarzy,
    > ale wyglada ze produkt wprowadzili profesjonalny :)).

    Na www wyglada, ze produkt jest bardzo ciekawy ;-) ale jak to bedzie w
    praktyce... kto wie ;-) W kazdym razie b.dobrze sie stalo, ze citi przybyla
    b.powazna konkurencja ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Witek