  • Data: 2003-01-02 11:54:55
    Temat: Re: kredytowki w PKOBP
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sebastian Malarz" <s...@p...onet.pl> napisał:

> [...]

    W pelni sie zgadzam ;-)

    Tez nie rozumiem DLACZEGO multi nie wprowadzilo kk rozliczanej w euro ;-//
    Mam nadzieje, ze mB nie popelni tego bledu wprowadzajac swoja kk :D

    O! i tu mnie pozytywnie zaskoczyl pewnien marmur, ktory wprowadzil od razu
    kk rozliczana w euro ;-)) A myslalem, ze to taki beton ;-) Mowa oczywiscie o
    pkobp :D Nalezy jeszcze dodac, ze pkobp jest tym bardziej na czasie (nie
    sadzilem ze kiedys to powiem ;-)), ze wprowadza euro _przed_ bankami, ktore
    maja europejskie 'koneksje' (akcjonariat) ! ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Witek