  • 1. Data: 2002-06-10 07:42:21
    Temat: Re: kredyt około 12 000 zł na zakup samochodu
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "MB" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    news:ae1jcs$b3b$1@news.tpi.pl...
    > Proszę o poradę, gdzie najlepiej wziąść sobie taki kredyt i co jest
    > potrzebne,, jeżeli chcę kupić autko od osoby prowatnej.

    Może po prostu kredyt w rachunku (linia odnawialna).

    K. Kowalski

  • 2. Data: 2002-06-10 08:44:16
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    > Dzięki za podpowiedź. Myślisz, że to lepszy pomysł niż branie takiej kwoty
    > na kredyt?? Mam eurokonto plus w PKO SA. Może rzeczywiście to się opłaci?
    > Pozdrawiam

    Polecam z autopsji ;-))) Sam decydujesz jak spłacać, kiedy spłacać itp. Masz
    dobre oprocentowanie (zazwyczaj niższe niż dla kredytów samochodowych), nie
    musisz nosić dodatkowych papierków, co ważne: auto jest Twoje, nie ma
    żadnych zapisów w dowodzie rejestracyjnym. Wada: obniżenie płynności
    finansowej ;-)))

    K. Kowalski

  • 3. Data: 2002-06-10 08:51:17
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "MB" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Dzięki za podpowiedź. Myślisz, że to lepszy pomysł niż branie takiej kwoty
    > na kredyt?? Mam eurokonto plus w PKO SA. Może rzeczywiście to się opłaci?
    > Pozdrawiam

    Ja polecam - to zdecydowanie lepsze niz kredyt na samochód - i lepiej
    oprocentowane i samochód będzie od razu własnościa Twoja a nie banku - jak
    to ma miejsce w wypadku brania kredytu. Co ma niebagatelne znaczenie w
    momencie jeśli zdecydujesz się go sprzedać zamin spłacisz cały kredyt ....

    Pozdroofka

  • 4. Data: 2002-06-10 09:08:59
    Temat: kredyt około 12 000 zł na zakup samochodu
    Od: "MB" <m...@p...onet.pl>

    Proszę o poradę, gdzie najlepiej wziąść sobie taki kredyt i co jest
    potrzebne,, jeżeli chcę kupić autko od osoby prowatnej.

    Mariusz
    GG1556573

  • 5. Data: 2002-06-10 10:40:48
    Od: "MB" <m...@p...onet.pl>

  • 6. Data: 2002-06-10 13:48:23
    Od: "Jan Słupicki" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Kasia" <K...@e...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > to ma miejsce w wypadku brania kredytu. Co ma niebagatelne znaczenie w
    > momencie jeśli zdecydujesz się go sprzedać zamin spłacisz cały kredyt ....

    Dodatkowo nie trzeba płacić AC ...

    ----
    Jan Słupicki

  • 7. Data: 2002-06-10 16:27:21
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

> [...]

    > musisz nosić dodatkowych papierków, co ważne: auto jest Twoje, nie ma
    > żadnych zapisów w dowodzie rejestracyjnym. Wada: obniżenie płynności

    Zmien bank... Pekao odradzam - %% linii kredytowej 19,75% + 8zl za
    prowadzenie !!!
    Zob. Fortis 12% (dochody min. 3k); Multi 14% (jestem), 14,5% (ja,my); PKO BP
    15,6%
    pzd