  • Data: 2018-11-15 09:59:30
    Temat: Re: kredyt na zakup nieruchomości z licytacji?
    Od: "n" <...@...e> szukaj wiadomości tego autora

    Złóż zapytanie do prezesa sądu, przy którym działa ten konkretny komornik.
    Znam sprawy, gdzie sąd uwalał nabywcę (oszczędzającego na prawniku), bo z kwoty pół
    miliona należnego za lokal sąd zaliczał w pierwszej kolejności 200 złotych za jakiś
    nieopłacony wniosek i stwierdzał, że wobec wpłaty w wysokości jedynie 499.800,- zł
    należna kwota nie została uiszczona i odmawiał przysądzenia własności.
    Stan przedzawałowy, wydatki na prawnika i kolejne półtora roku gry gdzie zwycięzcą
    może być jednynie nadzwyczajna kasta - bezcenne.

    -----
    > Dowiadywałem się, że sądy zazwyczaj przychylnie patrzą na wnioski o przedłużenie
    terminu płatności.