  • Data: 2018-11-15 23:43:43
    Temat: Re: kredyt na zakup nieruchomości z licytacji?
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-11-15 o 17:02, n pisze:
    > Sprzedajesz mieszkanie?
    > Chętnie Ci wpłace zadatek z możliwoscią zwrotu (to jakiś oksymoron, trudne słowo
    ale jest internet) i z ustawową dwukrotnością zadatku, gdy nawalisz.
    > Aaaa, zapominałem, Pan nie właściciel, Pan wynajmuje...
    > No to jako właściciel odpowiem nabywcy-gołodupcowi bez kasy:
    > Szukaj innego frajera!

    Panowie, można tak napisać umowę, że zadatek (w określonej sytuacji)
    będzie zwrotny. Jeżeli strony się na to zgodzą to nie ma przeszkód.

    Zwykle taki zapis występuje jeżeli sprzedający chce sprzedać, ale
    kupujący ma spore wątpliwości czy dostanie kredyt.

    --
    pozdrawiam
    RobertS