  • Data: 2018-11-15 23:46:17
    Temat: Re: kredyt na zakup nieruchomości z licytacji?
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-11-14 o 21:29, Liwiusz pisze:

    > Czyli tak jak napisałem, ale sam napisałeś, że piszę głupoty. Cieszę
    > się, że doszedłeś do takiego samokrytycyzmu :)

    tak można, ale tutaj pytającemu brakuje ok. 300kzł, trzeba mieć naprawdę
    super dochody, aby dostać tyle gotówki

    poza tym mieszkanie musi być odpowiednie, aby się nie okazało, że
    refinans się nie uda, bo bank go nie zaakceptuje jako zabezpiecznie

    jeżeli gość zostanie z gotówkami na 300kzł to raty mogą być naprawdę
    bolesne...

    --
    pozdrawiam
    RobertS