  • 1. Data: 2010-02-16 22:04:14
    Temat: kredyt na zakup działki obciązonej zus
    Od: "Aleksander" <p...@t...pl>

    Witam Szanownych Grupowiczów

    Może zna ktoś jakiś bank, który udzieli kredytu hipotecznego na zakup
    działki obciążonej hipoteką ZUS.
    Roszczenia ZUS wynoszą jakieś 35% wartości transakcji.
    Załatwiałem to przez jakąś firmę pośredniczącą, ale to jak zabawa w głuchy
    telefon.
    Całość trwa już 3 m-ce i teraz powiedzieli że wszystko jest Ok, ale jeszcze
    chcą jakieś super pismo z ZUS (dostali oryginał z ZUS z wyszczególnieniem
    ile i na jakie konto trzeba spłacić i kwoty obciążenia) , bo ich analityk
    nie ma pojęcia jakie są numery kont ZUS dla składek na ubezpieczenie
    społeczne, itd.- cała Polska zna , bo są jednakowe w całej Polsce, a
    analityk nie wie.
    Najgorsze , że nie ma z kim gadać, bo analityk siedzi w W-wie oddalony o
    300 km, a telefonu do niego nie ma, ,,... czarna skrzynka.

    Może zna ktoś jakiś bank w którym szybko i solidnie można to załatwić?

    pozdrawiam Alx

  • 2. Data: 2010-02-16 22:14:03
    Temat: Re: kredyt na zakup działki obciązonej zus
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-02-16 23:04, Aleksander pisze:

    > Może zna ktoś jakiś bank w którym szybko i solidnie można to załatwić?

    Każdy - z doświadczenia. Pomijać MBank - ci z promesami mają
    megaproblem - w sensie - promesy są nieczytelne ;/

    Piszesz do takiego MBANKU promesę: Jeśli dostanę do 20 marca 1
    000 PLN to spadam z hipoteki ... a oni nie kumaję - wołaj żabę ;)

    Nie korzystaj z pośredników. Mogę też jednak podesłać Ci
    pośrednika, który kuma tematy pokręconych hipotek - ale to
    wówczas wal na priva, nie chcę krypto robić.

    6008

  • 3. Data: 2022-01-24 10:41:10
    Od: Tak Nie <t...@g...com>

    wtorek, 16 lutego 2010 o 23:14:03 UTC+1 "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):
> [...]
    > Naprawa skuterów i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/
    > Części do skuterów Kaski z homologacją Części do motocykli
    6008

    Download this episode
    This week on the "Weekly Recap," NLW breaks down the House hearing on energy in the
    crypto industry. He looks at problems with the advance memo and provides refutations
    of some of the misunderstandings.
    https://www.fxmag.com/crypto/what-happened-at-congre
    ss-bitcoin-energy-hearing