  • 1. Data: 2010-02-16 17:08:55
    Temat: Wypłata z mocno oszczędzającego - polbank
    Od: ToRo999 <t...@g...com>

    Przez jakiś czas zgromadziłem pare złotych na mocno oszczędzającym w
    polbanku, odsetki co prawda niewielkie ale to zawsze coś - teraz musze
    wyplacic pieniazki bo potrzebne mi beda za okolo tydzien. Sprawdzilem
    sobie w TOiP i mamy taki zapis:

    3. Przelewy wychodzące
    3.1. Przelewy wewnętrzne
    3.1.3. w Bankowości Internetowej Polbank24 0zł

    Jednak czytałem gdzieś, że wypłata jest tylko jedna darmowa w miesiącu
    i do tego TYLKO w placówce - przez internet 4zł. Chciałbym po prostu
    przelać te pieniądze na ROR i wypłacić kartą. Ktoś ma doświadczenie
    jak to wygląda w rzeczywistości i ile kosztuje?

  • 2. Data: 2010-02-16 17:14:29
    Temat: Re: Wypłata z mocno oszczędzającego - polbank
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Uzytkownik ToRo999 <toro999x@gmailcom> napisal w wiadomosci
    qe.googlegroups.com>
> [...]
    > przelać te pieniądze na ROR i wypłacić kartą. Ktoś ma doświadczenie
    > jak to wygląda w rzeczywistości i ile kosztuje?

    Masz nieograniczona ilosc bezplatnych przelewow poprzez internet miedzy
    mocno oszcz. a ROR w miesiacu. Wielokrotnie testowalem...
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 3. Data: 2010-02-16 17:17:00
    Od: "Sinus" <s...@W...gazeta.pl>

    ToRo999 <t...@g...com> napisał(a):
    > i do tego TYLKO w plac=F3wce - przez internet 4z=B3.

    Kiedyś tak było. Teraz można internetowo, 1 przelew w miesiącu gratis.

    --
    Sinus

  • 4. Data: 2010-02-16 18:01:49
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Uzytkownik Sinus <s...@W...gazetapl> napisal w wiadomosci
    > Kiedyś tak było. Teraz można internetowo, 1 przelew w miesiącu gratis.

    Nieograniczona ilosc przelewow wewnetrznych (czyli w tym na ROR w Polbanku)
    z konta mocno oszczedzajacego, jedna wyplata w placowce bezplatna, kolejne
    po 10 zl. Przelew zewnetrzny: 10 zl.
    By nie byc goloslownym:
    www.polbankefg.pl/download/tabela_oplat_i_prowizji_d
    la_klientow_indywidualnych.pdf