  • 1. Data: 2010-02-16 16:17:35
    Temat: Zasilanie konta w mBanku poprzez siec sklepow Zabka i Freshmarket
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Konto w mBanku mozna zasilac w sieci sklepow Zabka i Freshmarket. Niestety
    przy okazji pobierana jest prowizja...
    www.mbank.pl/przewodnik/wplaty_zabka
    www.mbank.pl/blog/artykul,580,wplacaj-gotowke-do-mba
    nku-podczas-zakupow.html
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 2. Data: 2010-02-16 16:41:19
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    W dniu 2010-02-16 17:17, astro pisze:
    > Konto w mBanku mozna zasilac w sieci sklepow Zabka i Freshmarket. Niestety
    > przy okazji pobierana jest prowizja...

    Zawsze to lepsze od wiecznie zepsutych wplatomatow.

  • 3. Data: 2010-02-16 16:45:00
    Od: z...@o...pl

    > Zawsze to lepsze od wiecznie zepsutych wplatomatow.

    trzy dni czekania? to nie lepiej jakiś dowolny inny bank
    jako wpłatomat? wiekszość nie pobierze prowizji wiekszej
    niż 1zł no i przelew będzie odnotowany dziś albo jutro.

  • 4. Data: 2010-02-16 17:07:13
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    W dniu 2010-02-16 17:45, z...@o...pl pisze:

    > trzy dni czekania? to nie lepiej jakiś dowolny inny bank
    > jako wpłatomat? wiekszość nie pobierze prowizji wiekszej
    > niż 1zł no i przelew będzie odnotowany dziś albo jutro.

    Mnie to lotto bo konto juz martwe od kilku lat.
    Oprocz nazwy po tym banku juz nic nie pozostalo.

  • 5. Data: 2010-02-16 18:18:59
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 16 Feb 2010 17:41:19 +0100, kuba napisał(a):

    > Zawsze to lepsze od wiecznie zepsutych wplatomatow.

    Teraz można korzystać z wpłatomatów Multi, które działają całkiem
    sprawnie.

    --
    xbartx

  • 6. Data: 2010-02-16 18:38:42
    Od: z...@o...pl

    > Teraz moĹźna korzystaÄ&#65533; z wpĹ&#65533;atomatĂłw Multi,
    > ktĂłre dziaĹ&#65533;ajÄ&#65533; caĹ&#65533;kiem sprawnie.

    i których jest o wiele mniej niż żabek.

    moim zdaniem, aktualna oferta żabkowa zupełnie do bani.
    gdyby wykorzystując np. infrastrukturę autoryzacji kart
    użyto terminala kartowego do wpłat gotówki, w ten sposób że
    zamiast obciążenia szłoby uznanie rachunku i pieniądze
    byłyby po minucie na rachunku, wtedy zgodzilbym sie nie
    tylko na 1zł ale i na 2zł prowizji

    ale obecnie wolę użyć okienka w pkobp jako wpłatomatu.

  • 7. Data: 2010-02-17 07:16:40
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 16.02.10 17:45, z...@o...pl pisze:

    > trzy dni czekania? to nie lepiej jakiś dowolny inny bank
    > jako wpłatomat? wiekszość nie pobierze prowizji wiekszej
    > niż 1zł no i przelew będzie odnotowany dziś albo jutro.

    bez posiadania w nim konta?
    Który taki?

    --
    Pete

  • 8. Data: 2010-02-17 12:40:12
    Od: z...@o...pl

    > bez posiadania w nim? Który taki?

    Jeżeli konto darmowe a przelew za złotówkę to cenowo = żabce
    Jeżeli konto darmowe a przelew za darmo i brak kolejki w kasie = lepiej

  • 9. Data: 2010-02-18 08:22:42
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 16 Feb 2010 18:18:59 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):
    > Teraz można korzystać z wpłatomatów Multi, które działają całkiem
    > sprawnie.

    Jakoś nie zauważyłem sprawnego działania :)
    Wpłacenie czegoś do mBanku przy użyciu wpłatomatu to praktycznie missin
    impossible, pomijając że równocześnie jest to rosyjska ruletka - jak już
    znajdziesz działający to masz spore szanse że się zawiesi i potem czekasz
    na swoje pieniądze 2 tygodnie w porywach do miesiąca...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 10. Data: 2010-02-18 08:31:19
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 16 Feb 2010 19:38:42 +0100, z...@o...pl
    napisał(a):
    > i których jest o wiele mniej niż żabek.
    > moim zdaniem, aktualna oferta żabkowa zupełnie do bani.

    Też tak uważam - w dzisiejszych czasach "do trzech dni" to jakaś kpina.
    To już lepsza poczta - 2.50 i idzie najbliższym elixirem, albo jak ktoś chce
    więcej wpłacać to założenie darmowego konta w banku pocztowym i potem darmowa
    wpłata na poczcie, telefon do banku i darmowy przelew przez IVR.

> [...]
    > zamiast obciążenia szłoby uznanie rachunku i pieniądze
    > byłyby po minucie na rachunku, wtedy zgodzilbym sie nie

    Najwyraźniej na tyle nie ufają franchisingobiorcom żabki że wolą czekać aż
    ten przyniesie w zębach pieniądze do centrali...

    Innowacja żadna - co innego gdyby faktycznie było tak że dajemy w Żabce
    pieniądze, przeciągamy swoją kartę debetową przez terminal i ekspedient robi
    uznanie na (x-2) zł... bez żadnego podawania numeru rachunku, generowania
    niepotrzebnych kwitów, kolejnej zbędnej karty, opóźnień.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944