  • 1. Data: 2010-02-16 21:42:46
    Temat: Pytanie o Aliora ... wypełniłem wniosek - i zaproszono mnie do oddziału celem podpisania kwitów ...
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Jak w temacie - Zgodnie z zapowiedzią, zamierzam jutro wbić się
    do Aliora, i założyć tam konto. Jako, że "wolę wygodę"
    wypełniłem wniosek na www ... dostałem info, że "zapraszają"
    mnie do oddziału celem podpisania kwitów.

    Wniosek wypełniłem chwilę temu, tj. 22:30.
    Czy komunikat, który otrzymałem oznacza, że mogę jutro o 9 wbić
    do placówki którą mam pod oknem i wszystko pójdzie jak z płatka ?

    BTW - niezależnie od odpowiedzi - LUKASIE - Żegnaj ;) Jutro
    jestem w Twoim oddziale i wypowiadam umowy na wszystkie produkty.
    6008

  • 2. Data: 2010-02-16 22:33:52
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    ""Rafał \"SP\" Gil"" <u...@m...pl> wrote in message
> [...]
    > Czy komunikat, który otrzymałem oznacza, że mogę jutro o 9 wbić do
    > placówki którą mam pod oknem i wszystko pójdzie jak z płatka ?

    No nie wiem, moze juz teraz te dane, ktore podales beda do znalezienia przez
    pracownika, ale dawniej to lepiej bylo pojsc do dowolnego oddzialu z dowodem
    i na miejscu powypelniali co trzeba; dostaniesz dostep przez net i karte
    (jak chcesz, bo 5 lub 9zl/mies) od reki.
    Tylko pierwszy raachunek otwierac trzeba w oddziale, inne rachunki np.
    walutowe mozesz juz sam przez net.

  • 3. Data: 2010-02-17 08:28:21
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > BTW - niezależnie od odpowiedzi - LUKASIE - Żegnaj ;) Jutro jestem w
    > Twoim oddziale i wypowiadam umowy na wszystkie produkty.

    pochwal się później jak ci poszło, bo również mam taki zamiar...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2010-02-17 18:32:17
    Od: "mx" <m...@o...pl>

    > Tylko pierwszy raachunek otwierac trzeba w oddziale, inne rachunki np.
    > walutowe mozesz juz sam przez net.
    Walutowy można otworzyć, ale jak walutę wpłacić? Tak czy owak, tylko w
    oddziale.

  • 5. Data: 2010-02-17 19:19:34
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "mx" <m...@o...pl> wrote in message news:hlhcni$1ue$1@inews.gazeta.pl...
    > Walutowy można otworzyć, ale jak walutę wpłacić? Tak czy owak, tylko w
    > oddziale.

    Ale np. mozesz sobie przewalutowac i wtedy w oddziale byc nie musisz ): .
    Generalnie ja stosuje zasade otwierania wczesniej takiego rachunku przed
    wplata; idziesz tylko do kasy i wplacasz a tak tracisz czas na otwieranie.
    Lubie banki, gdzie operacje na walutach mozna robic zdalnie np. otwieranie
    lokat. Taki Getin przez lata nie potrafi przeniesc rachunkow i lokat
    walutowych do internetu i mozna je tylko obslugiwac w placowce.

  • 6. Data: 2010-02-17 21:16:13
    Od: "mx" <m...@o...pl>

    > Lubie banki, gdzie operacje na walutach mozna robic zdalnie np. otwieranie
    > lokat. Taki Getin przez lata nie potrafi przeniesc rachunkow i lokat
    > walutowych do internetu i mozna je tylko obslugiwac w placowce.
    Ja też i dlatego Alior to mój główny bank, np. Kredyt Bank, jak większość
    banków, też waluty tylko w oddziale.

  • 7. Data: 2010-02-23 00:08:53
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Wniosek wypełniłem chwilę temu, tj. 22:30.
    > Czy komunikat, który otrzymałem oznacza, że mogę jutro o 9 wbić do
    > placówki którą mam pod oknem i wszystko pójdzie jak z płatka ?

    Dane były w placówce - pani miała je w komputerku - ale. No
    właśnie, mimo tego, że były, coś nie halo jest - bo zamiast
    tylko i wyłącznie zweryfikować poprawność z dokumentami
    (tożsamości), kobieta w "drugie okienko" wklepywała je i tak
    ręcznie.

    6008

  • 8. Data: 2010-02-23 00:13:07
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-02-17 09:28, RobertS pisze:

    > pochwal się później jak ci poszło, bo również mam taki zamiar...

    TOKEN i kartę oddałem w oddziale 17/02/2010. Niestety z powodu
    blokad transakcji karcianych nie dało się zamknąć rachunku.
    Zamknąłem 17 KK, ubezpieczenia/lokaty/rozwiązałem "zlecenia
    stałe" wypłaciłem kasę ... no i w dniu dzisiejszym udałem się do
    placówki, gdzie definitywnie rozwiązałem umowę.

    2 wizyty, i 2 razy byłem pytany o przyczynę. Na odpowiedź "10
    000 PLN" słyszałem "aha" i to tyle. Równocześnie ze mną w
    kolejce stały 2 osoby rozwiązujące konto z tego powodu.

    Mam wrażenie, że wąską bo wąską, ale wykosili grupę klientów :)

    Z aliora mam już konto, i po przeanalizowaniu ponownym moich
    potrzeb na dzień dzisiejszy twierdzę, że zmiana jest chyba
    inplus z tego tytułu, że nie muszę szukać euronetów czy BZów ...
    w sumie we Wrocławiu szukać nie trzeba bo jest tego plaga, ale
    na ten przykład na wschodzie polski to już trudniej o taką ilość
    bezetów i euronetów, więc ucieszyły mnie bezprowizyjne wypłaty z
    wszelkich bankomatów.

    60