  • 1. Data: 2007-10-05 05:29:03
    Temat: kredyt na dzialalnosc
    Od: "Arek" <n...@m...pl>

    Witam

    Moze ktos jest zorientowany gdzie moglbym dostac kredyt na rozpoczecie
    dzialalnosci?
    Wolalbym z banku jakiegos normalnego a nie od instytucji typu alekredyt.pl
    czy provident/skok itd.
    Chodzi o kredyt rzedu 30-40k pln - idealnie gdyby byl w zakresie 2-5 lat z
    polrocznym odroczeniem splaty (nie wiem czy to dokladnie tak sie nazywa
    chodzi o to, zebym nie musial splacac kredytu zaraz po zaciagnieciu tylko po
    pol roku dopiero) i mozliwoscia wczesniejszej splaty bez ponoszenia
    dodatkowych kosztow. Aczkolwiek tak to pewnie tylko w erze, wiec z czesci
    tych warunkow jestem sklonny zrezygnowac :)

    Z punktu widzenia banku nie jestem idealnym kredytobiorca..
    -brak odbytej sluzby wojskowej (kat A) - studiuje obecnie
    -brak stalych dochodow z umow o prace (nigdy nie pracowalem na etacie)
    -zarobki jedynie w formie nieregularnych umow o dzielo (w tym roku ok 40k
    pln netto)
    -samochod o wartosci ~45k pln ktory moze byc jako zastaw (osobowy, 4letni)
    -brak nieruchomosci
    -wolalbym bez zyrantow

    Mam gdzies szanse na kredyt pomijajac mafie i innych lichwiarzy? Umowy o
    dzielo banki bardzo zle traktuja :/ Pare lat temu staralem sie o KK to mi
    pko i pekao odrzucily wnioski pomimo nieco wyzszych dochodow, czy moze cos
    sie zmienilo od tej pory??

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-10-08 08:35:37
    Temat: Re: kredyt na dzialalnosc
    Od: "PatronX" <p...@w...pl>

    > Moze ktos jest zorientowany gdzie moglbym dostac kredyt na rozpoczecie
    > dzialalnosci?

    Może któryś z doradców pomoże:
    http://finanse.netwaluta.pl/doradcyfinansowi/

    --