  • 1. Data: 2003-06-19 20:35:06
    Temat: kredyt mieszkaniowy -pkoSA - 5,55%
    Od: "wcale_nie" <m...@g...pl>

    Witam!
    5,55 % w pko sa - gdzies mi smigla taka reklama - to jest ten slynny kredyt
    Pola? Czy inna bajka?
    Opinie na temat tego kredytu? Ktos sie juz staral?

    --
    pozdrawiam
    wcale_nie

  • 2. Data: 2003-06-19 21:05:59
    Temat: Re: kredyt mieszkaniowy -pkoSA - 5,55%
    Od: t...@p...onet.pl

    > Witam!
    > 5,55 % w pko sa - gdzies mi smigla taka reklama - to jest ten slynny kredyt
    > Pola?

    To nie jest Kredyt Pola. Pol daje 6,5% słałe przez cały okres.

    > Czy inna bajka?
    > Opinie na temat tego kredytu? Ktos sie juz staral?
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > wcale_nie

    Poczytaj 10-ta (moją) odpowiedz w wątku "Pilne pytanie do Tensora" i nie daj
    się złapać Prezesce. Tensor1.

  • 3. Data: 2003-06-19 21:06:32
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    wcale_nie wrote:
    > 5,55 % w pko sa - gdzies mi smigla taka reklama - to jest ten slynny
    > kredyt Pola? Czy inna bajka?
    > Opinie na temat tego kredytu? Ktos sie juz staral?

    Kredyt nowka ;)
    5,55% w pierwszych dwoch latach
    Prowizja 1% - pozniej marza oparta na WIBOR (ale nie wiem jak go licza
    ;) + 1,5% dla kont VIPowskich, 1,75% dla plusow i 2% dla zwyklych.
    Jak nie masz konta to chyba jakos 3%.

    Z tego co slyszalem - moze go byc dosc trudno dostac - ze wzgledu na
    duze wymagania banku pod wzgledem dochodow.

    Dla VIPow bardzo atrakcyjny - dla nieVIPow juz mniej.

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 4. Data: 2003-06-20 07:22:51
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    A moim zdaniem nawet dla VIP-ow malo atrakcyjny.
    1. marza od 1,5% dla kont VIP-owskich (rozboj w bialy dzien)
    2. owszem stopa bazowa oparta na WIBOR ale nigdzie nie mozna znalezc jak
    jest on wyliczany
    3. oplata za zlozenie wniosku (100 PLN)
    4. za wczesniejsza splate 2,5% splacanej kwoty

  • 5. Data: 2003-06-20 10:32:08
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Wiosenną porą czytam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik Michał pisze:

    > pozniej marza oparta na WIBOR (ale nie wiem jak go licza
    > ;) + 1,5% dla kont VIPowskich, 1,75% dla plusow i 2% dla zwyklych.
    Troche zamieszałeś w terminologii, IMHO powinno być tak:

    Oprocentowanie oparte na stawce WIBOR-3m.
    +marża banku...

    Nie bardzo rozumiem... jak to nie wiesz jak go liczą?
    --
    ( . '">
    ) L_

  • 6. Data: 2003-06-20 10:42:33
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    jaszczur wrote:
    > Nie bardzo rozumiem... jak to nie wiesz jak go liczą?

    No nie wiem - w PKO BP i KB tez niby na tej samej stawce, a maja dwa
    rozne wyniki ;)

  • 7. Data: 2003-06-20 10:47:20
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    WIBOR3M to WIBOR 3M sredni liczony z jakiegos okresu i czasem jeszcze z
    dodatkowymi klauzulami (PKO BP ma klauzule ze zmiana musi nastapic o wiecej
    niz 0,2 p. p.).
    Dlatego bardzo ciekawi mnie jak Pekao SA liczy sredni WIBOR3M

    Użytkownik "jaszczur" <j...@a...at.reply-to.invalid> napisał w
    wiadomości
    ome.or.workplace.pl...

  • 8. Data: 2003-06-20 10:51:59
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Wiosenną porą czytam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik Michał pisze:

    > No nie wiem - w PKO BP i KB tez niby na tej samej stawce, a maja dwa
    > rozne wyniki ;)
    Trzeba by zobaczyć gotową umowę. O ile pamiętam, na stronie napisali
    wprost "Wibor 3m + marża" więc tego należałoby się spodziewać. Jeżeli
    natomiast gdzieś w regulaminie napisano, że oprocentowanie kredytu
    ustalane jest na podstawie stawki banku opartej na Wibor 3m to można
    przez to równie dobrze rozumieć, że oprocentowanie=jakaś tam stawka
    banku+marża. Tak jak ktoś już napisał taka stawka może przykładowo
    zmienić się dopiero wówczas gdy Wibor 3m zmieni się o ileś tam pp.

    Ale to już nie jest Wibor 3m + marża :-)

    Takie tanie chwyty na stronach www?
    --
    '''..\
    < _| (

  • 9. Data: 2003-06-25 12:09:52
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "Darek" <g...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    wiecej
    > niz 0,2 p. p.).
    > Dlatego bardzo ciekawi mnie jak Pekao SA liczy sredni WIBOR S-3M

    PKOBP nie ma stawki WIBOR3M tylko WIBOR S-3M - taki pochodny wskaźnik od
    WIBOR3M
    z tego co pamiętam jest liczony jako średnia wartość WIBOR3M od 25 dnia
    przedostatniego miesiąca poprzedniego kwartału do 24 dnia ostatniego
    miesiąca poprzedniego kwartału
    WIBOR S-3M zmienia się tylko wówczas gdy kolejna wyliczona wartość będzie
    różna o wskaźnik zmienności WIBOR-S, który obecnie wynosi 0,2 pp

    pozdrawiam
    plusz

  • 10. Data: 2003-06-25 12:20:31
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > WIBOR S-3M zmienia się tylko wówczas gdy kolejna wyliczona wartość będzie
    > różna o wskaźnik zmienności WIBOR-S, który obecnie wynosi 0,2 pp
    I wlasnie dokladnie to napisalem tylko zamiast WIBOR-S uzylem WIBOR 3M bo
    tak sie potocznie to okresla. Zaden bank nie opiera oprocentowania na WIBOR
    3M tylko zawsze jest to sredni WIBOR 3M z jakiegos okresu.