  • 1. Data: 2003-06-19 19:34:26
    Temat: Kredyty - pytanie
    Od: "Jarek" <l...@h...pl>

    Witam,

    chciałbym wziąść kredyt z banku w związku z czym zwracam się
    z zapytaniem jaki bank mi go udzieli i w jakiej kwocie.
    Jestem studentem i mam stałą umowę na pracę, zarobki ok 1k brutto.
    O jakim kredycie tzn w jakiej kwocie może być mowa i jaki bank najlepiej ?

  • 2. Data: 2003-06-19 21:40:47
    Temat: Re: Kredyty - pytanie
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Jarek wrote:
> [...]

    IMHO może być kłopot - Twoje zarobki netto wynoszą mniej więcej tyle,
    ile minimum socjalne które banki przyjmują przy ocenie zdolności
    kredytowej (to znaczy że po opłaceniu wszystkiego plus raty kredytu musi
    Ci zostać tyle a tyle).

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 3. Data: 2003-06-19 22:28:56
    Od: "Jarek" <l...@h...pl>

> [...]
    > ile minimum socjalne które banki przyjmują przy ocenie zdolności
    > kredytowej (to znaczy że po opłaceniu wszystkiego plus raty kredytu musi

    Nie mam innych wydatków.
    Myślę tak o ok. 5k.
    Czy możliwe by mi takowy kredyt udzielili ?
    Do jakiego banku najlepiej iść ?

  • 4. Data: 2003-06-19 23:10:23
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Jarek wrote:
> [...]

    Niestety nie umiem Ci podpowiedzieć jaki bank wybrać :-(
    Ja mam kredyt w BGŻ, ale nieco niższy i ustalony na innych parametrach
    niż Twoje (wyższe zarobki i wyższe obciążenia).

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 5. Data: 2003-06-20 17:06:56
    Od: "Basia lub Damian" <n...@p...onet.pl>

    Witam,
    a czy to wynagrodzenie wplywa ci gdzies do jakiegos banku na ror?

    Pozdrawiam
    Baska

  • 6. Data: 2003-06-20 18:26:38
    Od: "Jarek" <l...@h...pl>

    Użytkownik "Basia lub Damian" <n...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bcvf13$107$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    > a czy to wynagrodzenie wplywa ci gdzies do jakiegos banku na ror?

    Niestety nie.Odbieram gotówką.

  • 7. Data: 2003-06-20 19:46:47
    Od: "Basia lub Damian" <n...@p...onet.pl>

    To zlec przelewanie na konto, po mniej wiecej 3 miesiacach stalych wplywow w
    wiekszosci bankow masz prawo do limitu kredytowego w ciezar ror do wysokosci
    3x stalych wplywow,
    Warunek to stale wplywy z wynagrodzenia na rachunek, po 6 m-cach mozna
    zwiekszyc do 6xstaly wplyw. Popytaj w bankach. Innych mozliwosci nie widze.

    Pozdrawiam
    Baska