  • 1. Data: 2003-06-19 19:35:41
    Temat: Plejada gwiazd?
    Od: "Ig" <i...@p...pl>

    Od jakiegos czasu sledze te grupe i albo pisuja tu ludzie z branzy
    wilkow_procentow- czyt: wyszukuje nowo wyroslych grzybow z atrakcynjym
    oprocentowaniem, badz pracownicy wszelkiego typu ebankowosci..., ktorzy nic
    innego jak promuja wszystko co na e........, czasem tez cos na e.. maja i
    tradycyjne banki.. to dla szczegolowych.

    a moze sie mysle:)?

    Ig.

  • 2. Data: 2003-06-19 19:37:51
    Temat: Re: Plejada gwiazd?
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Ig" <i...@p...pl> napisał w wiadomości

    > a moze sie mysle:)?

    Nie do konca - duzo tu tez studentow roznej masci kierunkow ekonomicznych i
    nie zwiazanych z ekonomia :)

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2003-06-19 20:13:35
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Ig wrote:
    > a moze sie mysle:)?

    Nieee, nie pomysliles sie ;)
    Ale puenty brakuje zdecydowanie ;)

  • 4. Data: 2003-06-19 20:26:48
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Od jakiegos czasu sledze te grupe i albo pisuja tu ludzie z branzy
    > wilkow_procentow- czyt: wyszukuje nowo wyroslych grzybow z atrakcynjym

    Eee?

    > oprocentowaniem, badz pracownicy wszelkiego typu ebankowosci..., ktorzy nic
    > innego jak promuja wszystko co na e........,

    Eeeeee?

    > czasem tez cos na e.. maja i
    > tradycyjne banki.. to dla szczegolowych.

    Eeeeeeeeeeeeee?

    > a moze sie mysle:)?
    >
    > Ig.

    Mysle, wiec jestem - (C)Descartes
    Myle sie, watpie, wiec jestem (C)Sw.Augustyn

    Ale 'Mysle' sie... Eeeeeeeeeeeeeeee?

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek