    From: "swen" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kredyt mieszkaniowy - gdzie i w jakiej walucie?
    Date: Wed, 16 Jan 2008 14:32:00 GMT

    Użytkownik "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9> napisał w
    wiadomości news:fmkqgp$4nk$9@news2.task.gda.pl...

    > " 666" fmkh5d$rlj$...@n...wp.pl

    > A mnie się wydaje, że to operatywny ;) bank. Na przykład dają za darmo ;)
    > karty kredytowe, ale pobierają za te karty po 200 złotych. A dlaczego
    > karty
    > są za darmo? Ano dlatego, że te 200 złotych zwracają, jeśli klient w ciągu
    > trzech miesięcy wykona choćby jedną transakcję taką kartą. Problem w tym,
    > że
    > ani regulamin, ani umowa nie mówi o tym, kiedy zwracają, czyli w razie
    > czego
    > mogą sobie zatrzymać te 200 złotych tak długo jak zechcą. :) Wiadomo
> [...]

    Bo Polska to kraj republiki bananowej czy raczej kartoflanej:))
    W Polsce nie ma przemyslu, nie ma bankow polskich - wszystko to zostalo
    sprzedane, zniszczone. Polska nie posiada znaczacych zasobow naturalnych
    (poza weglem). Zrobiono z Polski kraj spekulacji finansowych, gdzie wyciaga
    sie od ludzi pieniadze (patrz zadluzenie gospodarstwa domowego w Polsce w
    porownaniu do zdolnosci splaty tego zadluzenia)
    Gielda w Polsce to kwint esensja wypompowywania kasy. Zloty mocny jest
    potrzebny do kapitalizowania zyskow (wiecej waluty mozna kupic) kiedy juz
    sie to zrobi zloty zleci na morde jak pijaczyna zatoczy sie i walnie prosto
    w bloto.
    Gielda juz zaczyna tracic wszelkie mozliwe zasday. Dziwi mnie jedynie fakt,
    ze malo kto dostrzega, ze Polska to tak naprawde kraj gdzies na skraju
    europy bardzo dogodny do zarobienia niezlej kasy... Mamili sie ludzie, ze
    gielda, ze banki super i tak dalej. Ale coz, rzady i sejm praktycznie ten
    sam od 1989 roku... wiec czy jest sie czemu dziwic, ze od niemal 19 lat jest
    tak samo?
    Uprzywilejowano w polsce kapital spekulacyjny wmawiajac spoleczenstwu, ze
    tak ma byc bo tak jest na calym swiecie.. bzdura! W krajach takich jak UK
    operacie "polskie" nie mialy by szansy ze wzgledu na prawne ograniczenia...
    ale coz, liberalizm dobrze sie sprzedaje....
    Konczac, nalezy niestety zdac sobie sprawe, ze my polacy zostalismy wydymani
    od tylca i to jeszcze tak nam wmowiono, ze sami tego chcielismy i co
    gorsza.. nadal chcemy....