  • Data: 2008-01-16 16:34:10
    Temat: Re: kredyt mieszkaniowy - gdzie i w jakiej walucie?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11> szukaj wiadomości tego autora

    "swen" Azojj.48859$H...@n...ntli.net

    > Bo Polska to kraj republiki bananowej czy raczej kartoflanej:))
    > W Polsce nie ma przemyslu, nie ma bankow polskich - wszystko to zostalo
    > sprzedane, zniszczone. Polska nie posiada znaczacych zasobow naturalnych
    > (poza weglem). Zrobiono z Polski kraj spekulacji finansowych, gdzie wyciaga
    > sie od ludzi pieniadze (patrz zadluzenie gospodarstwa domowego w Polsce w
    > porownaniu do zdolnosci splaty tego zadluzenia)

    Ja nie jestem zadłużony!!! Mam ,,posiadłości'' i wyczerpany drobny limit
    na karcie kredytowej oraz oszczędności! Nawet trochę pieniędzy ;) mam
    w domu/mieszkaniu, bo mi ciężko chodzić. :) (a ciężko mi chodzić, bo
    mam unieruchomiony fragment środkowego palca prawej ręki)

    > Gielda w Polsce to kwint esensja wypompowywania kasy.

    Na giełdzie się nie znam. Nawet warzywnej czy samochodowej. ;)

    > Zloty mocny jest potrzebny do kapitalizowania zyskow (wiecej waluty mozna kupic)
    > kiedy juz sie to zrobi zloty zleci na morde jak pijaczyna zatoczy sie i walnie
    > prosto w bloto.

    :)

    > Gielda juz zaczyna tracic wszelkie mozliwe zasday. Dziwi mnie jedynie fakt,
    > ze malo kto dostrzega, ze Polska to tak naprawde kraj gdzies na skraju

    W samym centrum Europy!!! Niedaleko Białegostoku (a ja mieszkam w Białymstoku)
    w Suchowoli, jest środek Europy! Nie wiem, czy to środek złoty, czy środek
    owadobójczy lub środek ciężkości albo płatniczy -- ale na pewno jakiś jest!!!
    i to, że nie każdy (tam w jakiejś Anglii czy innej Holandii lub Belgii albo
    Francji bądź Hiszpanii) o tym wie -- to już nie nasza (nie Polaków) wina!!!

    BTW -- czy ten pijaczyna, polski złoty upije się winem z poprzedniej linijki? ;)

    > europy bardzo dogodny do zarobienia niezlej kasy... Mamili sie ludzie, ze
    > gielda, ze banki super i tak dalej. Ale coz, rzady i sejm praktycznie ten
    > sam od 1989 roku... wiec czy jest sie czemu dziwic, ze od niemal 19 lat jest
    > tak samo?

    Rząd i sejm ten sam? A senat też? ;)

    > Uprzywilejowano w polsce kapital spekulacyjny

    Zaraz tam uprzywilejowano!! Po prostu kapitał zrobiono na nielegalnym handlu
    samochodami, wódką i papierosami oraz na straganach skąpo opodatkowanych.
    Kto miał silne nerwy, twarde łokcie i miękkie sumienie (lub nie miał żadnego)
    ten się dorobił jakiegoś szmalu, a teraz pobiera pieniądze, bo przecież nie
    firmy mają służyć społeczeństwu, lecz społeczeństwo firmom!!!

    Ja nie dorabiałem się na straganach, nie handlowałem samochodami (jaki kupiłem
    jesienią 1993 roku, takim jeżdżę do dziś, to znaczy taki u mnie w garażu stoi,
    bo teraz nim nie jeżdżę; innego nie miałem do tej pory) nie wwoziłem hektolitrów
    wódki, nie proponowałem roztrzęsionej ludzkości papieroska... No i teraz nie mam
    pracy. :) ZUSy płacę, podatki też (choć chcę obniżyć po tym, jak mi strażnik miejski
    wystawił mandat; BTW -- chyba wreszcie trzeba ten mandat opłacić; nie wiem, ile trwa
    tydzień, ale chyba dwa miesiące to już niemal ;) tydzień) a pracy nie mam... Na
    szczęście
    nie brakuje mi pieniędzy, ale gdyby każdy człowiek tak tanio żył w tym kraju jak ja,
    banki by nie dawały takiej reklamy jak ta z postu

    "Quental" 6...@q...goo
    glegroups.com

    lecz by łapały kredytobiorców na ulicach podczas łapanek...

    > wmawiajac spoleczenstwu, ze tak ma byc bo tak jest na calym swiecie..

    Tak ma być. Tak już jest! Inaczej już nie będzie!! To wola Boża i proszę płacić!!!
    (na biednych, na państwo, na Kościół, na organizacje charytatywne, na kulturę, na
    dzieci bezdomne, na stowarzyszenia ogólnonarodowe i na lokalne stowarzyszenia, na
    szczytne cele...)

    > bzdura! W krajach takich jak UK operacie "polskie" nie mialy by szansy ze wzgledu
    > na prawne ograniczenia... ale coz, liberalizm dobrze sie sprzedaje....

    A co to jest ten cały liberalizm? :)

    > Konczac, nalezy niestety zdac sobie sprawe, ze my polacy zostalismy wydymani
    > od tylca i to jeszcze tak nam wmowiono, ze sami tego chcielismy i co
    > gorsza.. nadal chcemy....

    Brzydko piszesz (brzydkich słów używasz i drwisz z polskiej ortografii)
    ale może intencje masz dobre. ;)

    Popatrz lepiej na panienki z centrum:

    http://leszekc.w.tkb.pl/lotzen/mazoretki2007/

    które są konkretnie z centrum ,,konktynentu'' -- trudno mi teraz zgadnąć.
    Pamiętam, które były z Suchowoli w 2006 (miały pomarańczowe wdzianka;
    niektóre twarze pamiętam tak dokładnie, jak by ta impreza z 13 maja 2006
    roku była przed godziną) ale nie pamiętam z 2007 -- to ponoć skleroza. ;)

    --
    ____
    | |__| 665 363935 _[##] ~~~_@_
    |____| moj eneuel_at_gmail.com

    polecam stronę --> http://www.virustotal.com/pl/

    Postscriptum: Specjalnie dla Ciebie:
    http://leszekc.w.tkb.pl/kros/mazoretki/suchowola/
    Tylko ;) nie marudź, że nie są ostre! Celowo są delikatne! ;)