  • 1. Data: 2003-06-25 12:33:58
    Temat: kredyt mieszkaniowy
    Od: "Rafał " <k...@N...gazeta.pl>

    Witajcie,
    Mam zamiar wziąść kredyt 225tysPLN na 25lat. Mieszkanko nowe za 250tysPLN,
    więc wkład własny 10%. Czy jedynie oferta PKOBP spełnia te warunki (niski
    wkłąd własny) czy jest inna alternatywa. Dla tak skonstruowanego kredytu
    zaproponowano mi:
    1. Oprocentowanie :8,02%, co daje ratę około 1750PLN
    2. Ubezpieczenie wkładu własnego 3,5% brakującej kwoty do 20%, czyli 875PLN -
    na 5 lat
    3. Prowizja: 0,6% , czyli 1500PLN
    4. Ubezpieczenie spłaty kredytu do zcasu ustanowienia KW i wpisu do niej
    hipoteki na bank: 0,066% miesięcznie czyli 148,5PLN.
    5.Weksel: 225PLN
    6. Ubezpieczenie mieszkania: kwota zależy od T.U.

    Podsumowanie:
    Otrzymam 225tysPLN, zapłace za tą "przyjemność" około 2600PLN i będę spłacał
    około 1900PLN do czasu ustanowienia hipoteki (w Wawie około 1roku), a później
    około 1750PLN.

    Czy to jedyne rozwiązanie dla mnie - poradźcie.

  • 2. Data: 2003-06-25 12:40:35
    Temat: Re: kredyt mieszkaniowy
    Od: "sereq@probe" <s...@f...net>

    "Rafał " <k...@N...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    później
    > około 1750PLN.
    >
    > Czy to jedyne rozwiązanie dla mnie - poradźcie.

    Hmm, przy tym, dosc sporym kredycie, masz male szanse na przebieranie w
    ofertach. Ja bralem 140.000 kredytu, wklad 35.000 (czyli wartosc mieszkania
    175,000) i mimo w miare wysokich zarobkow, moglem wziac kredyt tylko w
    jednym czy dwu bankach. No chyba ze masz spore miesieczne dochody znacznie
    przekraczajace srednia warszawska.

    Ja bym oprocz PKO sugerowalbym jeszcze LG, ja mam tam kredyt i jestem
    zadowolony.

    sq

  • 3. Data: 2003-06-25 13:08:39
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    sprobuj w KB. tez mozna ubezpieczyc brakujacy wklad wlasny.

    http://www.gazeta.pl/usenet/