  • 1. Data: 2003-06-25 11:33:34
    Temat: MILLENIUM - kredyt gotówkowy
    Od: b...@o...pl

    Przestroga!

    Jeżeli chcecie uzyskać kredyt gotówkowy w Banku Millenium
    i spełniacie warunki, o których piszą na swojej stronie:

    http://www.bankmillennium.pl/3/7/10/?_c=1489

    i o których informują w TeleMillenium (0 801 12 1000),
    a także w oddziale
    Wystarczy, że:

    -) posiadasz rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy w Banku przez okres
    przynajmniej 3 miesięcy,
    -) masz dochody powyżej 800 PLN netto,
    -) posiadasz umowę o pracę na czas dłuższy niż umowa o MilleKredyt.

    to wiedzcie, że

    DODATKOWYM WARUNKIEM, o którym nie wspominają, jest
    posiadanie przez ostatnie 2 czy 3 miesiące wpływów na ROR
    w ichnim oddziale (nie dowiedziałem się, jakie wysokie
    mają być te wpływy). Jeżeli ten warunek (o którym nie informują)
    nie jest spełniony, to wasz wniosek o kredyt zostanie rozpatrzony
    negatywnie.

    Ten dodatkowy warunek mają zawarty w swoich procedurach, a klientowi
    o nim nie mówią, bo zwykle o nim nie wiedzą.
    W rezultacie klient czeka 3 tygodnie po to, żeby uzyskać informację
    (odmowę udzielenia kredytu), którą powinien znać już na etapie
    pytania o warunki uzyskania kredytu - jest narażany na stratę czasu.

    Ja mam rora w Millenium, ale wynagrodzenie nie jest tam księgowane.
    Czasami tylko dokonam tam jakiegoś przelewu.

    Sprawę sygnalizowałem w ichni TeleMillenium, stwierdzając, że nie jestem
    zadowolony z jakości uzyskanych pierwotnie informacji, czym narazili
    mnie i spowodowali stratę mojego czasu.
    "Rozmowy są nagrywane", ale jak dotąd żaden z ich decydentów najwyraźniej
    tej rozmowy nie odsłuchał lub/i nie przejął się nią, bo minął miesiąc
    i kompletnej informacji dla klientów, zainteresowanych kredytem
    gotówkowym, wciąż nie ma.

    Pozdrowienia dla pracowników/decydentów z Banku Millenium.
    Nie polecam nikomu tej instutucji.

    Pozdrawiam
    Sebastian

  • 2. Data: 2003-06-28 08:16:30
    Temat: Re: MILLENIUM - kredyt gotówkowy
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik <b...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:4...@n...onet.pl...

> [...]
    > tej rozmowy nie odsłuchał lub/i nie przejął się nią, bo minął miesiąc
    > i kompletnej informacji dla klientów, zainteresowanych kredytem

    Rozmowy nie są nagrywane po to, żeby każdą potem odsłuchiwać. Z nagrań
    korzysta się dopiero jak są problemy (np. reklamacja)...

  • 3. Data: 2003-07-02 17:10:59
    Od: b...@o...pl

> [...]
    > >

    > Rozmowy nie są nagrywane po to, żeby każdą potem odsłuchiwać. Z nagrań
    > korzysta się dopiero jak są problemy (np. reklamacja)...

    A moja reakcja to czym byla? Pogadanka niedzielna?

  • 4. Data: 2003-07-02 20:34:15
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik <b...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:2...@n...onet.pl...

    > A moja reakcja to czym byla? Pogadanka niedzielna?

    I co? Kosultantka miała szybko podejść do przełożonego i powiedzieć "Proszę
    przesłuchać tę rozmowę i wyciągnąć wobec koleżanki konsekwencje!"

  • 5. Data: 2003-07-03 15:18:39
    Od: b...@o...pl

> [...]
    > >

    > I co? Kosultantka miała szybko podejść do przełożonego i powiedzieć "Proszę
    > przesłuchać tę rozmowę i wyciągnąć wobec koleżanki konsekwencje!"

    (...)
[...]

    Najpierw czytaj (dokladnie), a potem odpowiadaj.
    Pozdrawiam i papa.

    Sebastian

  • 6. Data: 2003-07-04 15:32:17
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Użytkownik wrote:
    [ciach to o czym wszyscy już wiedzą]
    > Najpierw czytaj (dokladnie), a potem odpowiadaj.
    > Pozdrawiam i papa.

    Zachowujesz się tak, jakbyś miał pretensje do grupy że Millennium źle
    Cię potraktował.
    Jak już koniecznie chcesz coś zrobić w tej sprawie, to wysmaż reklamację
    do ichniej centrali i napisz co Ci na wątrobie zalega.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 7. Data: 2003-07-10 15:30:30
    Od: b...@o...pl

    > Zachowujesz się tak, jakbyś miał pretensje do grupy że Millennium źle
    > Cię potraktował.

    Hehe:-) Bo tak jest:-)

    > Jak już koniecznie chcesz coś zrobić w tej sprawie, to wysmaż reklamację
    > do ichniej centrali i napisz co Ci na wątrobie zalega.

    Wiesz, gdzie pisemko trafi? :-) "Do odpowiedniego departamentu" :-)
    Juz ja widze jak "departament" przeczyta list:-)
    "Departament" czyli nikt:-) Tak samo jak "centrala" :-)
    Predzej do jakiegos brukowca trza by napisac, bo wtedy telefon
    od dziennikarzy byc moze ich zaskoczy:-)

    Sebastian

  • 8. Data: 2003-07-10 20:35:23
    Od: "Dżony Bigut" <d...@N...gazeta.pl>

> [...]
    >
    > Ten dodatkowy warunek mają zawarty w swoich procedurach, a klientowi
    > o nim nie mówią, bo zwykle o nim nie wiedzą.

    W swoich procedurach nie mają takiego zapisu. Jeśli uzyskałeś taką odpowiedź
    w oddziale banku, to zostałeś wprowadzony w błąd. Warunki, jakie wymieniłeś
    są podstawowymi i wymagalnymi żeby wniosek był rozpatrzony. Decyzje zaś o
    przyznaniu lub nie kredytu podejmuje analityk kredytowy, na podstawie
    zebranych informacji. Najporściej rzecz ujmując nie miałeś zdolności
    kredytowej (w rozumieniu Millennium) lub nie byłeś dla banku wiarygodny a
    prawdopodobnie pracownik oddziału nie chciał Ci tego powiedzieć. Dlatego
    reklamacja byłaby bezzasadna.
    Pozdrawiam
    DżonyBigut

  • 9. Data: 2003-07-10 20:46:52
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Użytkownik wrote:

    > Hehe:-) Bo tak jest:-)

    To jej nie subskrybuj.

    > Wiesz, gdzie pisemko trafi? :-) "Do odpowiedniego departamentu" :-)
    > Juz ja widze jak "departament" przeczyta list:-)
    > "Departament" czyli nikt:-) Tak samo jak "centrala" :-)

    Chyba naprawdę ich nie lubisz. Ale pocieszę Cię: nawet Millennium nie
    jest tak bezczelny, żeby oficjalne pismo zniszczyć i nie przeczytać.
    Poza tym możesz napisać kilka kopii, m. in. do biura zarządu w centrali.

    > Predzej do jakiegos brukowca trza by napisac, bo wtedy telefon
    > od dziennikarzy byc moze ich zaskoczy:-)

    Już prościej samemu zadzwonić i podać się za dziennikarza.
    EOT.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 10. Data: 2003-07-15 14:09:31
    Od: b...@o...pl

    > W swoich procedurach nie mają takiego zapisu.
    > Jeśli uzyskałeś taką odpowiedź
    > w oddziale banku, to zostałeś wprowadzony w błąd.

    Mają. W procedurach dostępnych na ich stronach intranetowych.
    Sam ją widziałem i przeglądałem. Pani w oddziale o tej
    procedurze nie wiedziała, została poinformowana telefonicznie,
    przez osobę nie wiem skąd.

    > Warunki, jakie wymieniłeś
    > są podstawowymi i wymagalnymi żeby wniosek był rozpatrzony.

    Podstawowymi i wymagalnymi, ale, jak napisałem, nie wszystkimi.

    A zamiast spekulowac czy to sa wszystkie warunki czy nie, to po prostu
    wykreuj sobie taka sytuacje:
    -) masz odpowiednie ZAROBKI (nie wplywy na ror w ich oddziale)
    -) posiadasz w Millenium rora dluzej niz 3 miesiace
    -) nie masz na tego rora wplywow przez te 3 miesiace, ale masz na nim
    stan, ktory wystarcza na pobieranie oplat za prowadzenie rachunku
    i zloz w oddziale wniosek o kredyt gotowkowy.

    Potem poczekaj miesiac, a potem pogadaj z pania na temat ich procedur
    i zobacz czy ja maja (te odpowiednia procedure) czy tez jej nie maja,
    potem zadzwon do ichni infolinii i zapytaj, czemu taka rozbieznosc
    i moze tam tez Ci potwierdza, ze taka procedura jest (bo mi potwierdzili).

    Niech to zamknie kwestie tego czy te procedure (o wplywach na ror
    w ichni oddziale) maja czy nie maja.

    > Decyzje zaś o
    > przyznaniu lub nie kredytu podejmuje analityk kredytowy, na podstawie
    > zebranych informacji.

    ?? Analityk? Czy komitet na podstawie rekomendacji analityka? A wiesz,
    co analityk musi miec? Zgodnosc z WEWNETRZNYMI procedurami i wymaganiami
    (bo to dla niego jest najwazniejsze).

    > Najporściej rzecz ujmując nie miałeś zdolności
    > kredytowej (w rozumieniu Millennium) lub nie byłeś dla banku wiarygodny

    Nie maja podstaw, zeby tak twierdzic. Przeciwnie. Na podstawie dostarczonych
    dokumentów i wymagan prezentowanych klientom, każdy normalny analityk
    rekomendowałby co innego.

    > prawdopodobnie pracownik oddziału nie chciał Ci tego powiedzieć.

    ??? Słucham? :-) Ja przedstawiam jednoznaczne, jasne i rzetelne
    materiały dla banku i takiej samej odpowiedzi, wraz z uzasadnieniem
    oczekuję. Jak mają zamiar, według niezidentyfikowanego ich kaprysu,
    "segmentować" klientow według swoich "tajnych" procedur i nie maja zamiaru
    informowac klienta o kryteriach, to chyba nadaje sie to do
    Urzedu Ochrony Konkurencji i Konsumentow.
    "bank ma prawo odmowic udzielenia kredytu bez podania przyczym" ????
    To jakas paranoja... Niedługo sklepy zaczna miec prawo do "odmowy
    sprzedazy butow bez podania przyczyn".

    Pozdrawiam
    Sebastian