  • 31. Data: 2006-11-25 15:18:52
    Temat: Re: kredyt hipoteczny w mBanku - jak obniżyć o 1% ?
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    my newsreader told me that Jarek Dukat wrote:

    > Nie jest istotne kiedy podpisales akt notarialny, tylko kiedy dostales
    > zawiadomienie z sadu o wpisaniu hipoteki do KW. Wpis w banku z mojego

    Właśnie jestem na etapie czekania na wpis. Księga była już założona jak
    kupowałem mieszkanie. Czekać dalej czy dowiadywać się w sądzie?

  • 32. Data: 2006-11-25 21:03:29
    Od: Jarek Dukat <n...@f...news>

    Jacek Popławski wrote:
    > Właśnie jestem na etapie czekania na wpis. Księga była już założona jak
    > kupowałem mieszkanie. Czekać dalej czy dowiadywać się w sądzie?

    Nie wiem, ja skladalem wniosek o zalozenie KW i wpis hipoteki za jednym
    zamachem i sami mi przyslali zawiadomienie. Jak masz tylko wpis
    hipoteki, to nie wiem, ale powinni przyslac wg mnie. Ale na pewno
    zapytac nie zaszkodzi.

    Pozdr.
    Jarek