  • 1. Data: 2006-11-10 13:26:40
    Temat: Karta kredytowa-okres zatrudnienia?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Chcialem wyrobic sobie karte kredytowa Money, ale niestety odmowiono mi,
    gdyz zostalo mi 20 mies. do konca umowy o prace. BZWBK zyczyl sobie 26-mies.
    Oczywiscie w oddziale niedysponentka tlumaczyla mi, ze nie ma problemu z
    krotszym okresem zatrudnienia, na infolinii i po zlozeniu wniosku bylo
    inaczej.
    Czy w innych bankach obowiazuje podobne niezyciowe przepisy? Interesuje mnie
    tania (praktycznie darmowa karta typu: Money) karta kredytowa,
    oprocentowanie nie ma znaczenia, bo i tak bede splacal w terminie, przydalby
    sie przelew got. z karty jako operacja bezgotowkowa(ale chyba to obecnie nie
    jest powszechne). Moje dochody netto powyzej 2500zl, takze tu chyba nie
    bedzie problemu.

  • 2. Data: 2006-11-10 13:46:20
    Temat: Re: Karta kredytowa-okres zatrudnienia?
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > Oczywiscie w oddziale niedysponentka tlumaczyla mi, ze nie ma problemu z
    > krotszym okresem zatrudnienia, na infolinii i po zlozeniu wniosku bylo

    to jakos dziwnie trafiles, mam dwie kk w bzwbk i dostalem je majac 13
    m-cy do konca umowy, przy odnowieniu karty juz sie nikt tym nie interesowal

    jezeli masz wiecej niz 12 m-cy to bank wyda Ci karte na rok, a pozniej
    ewentualnie odmowi odnowienia (co sie praktycznie nie zdarza, bo bank
    tego nie monitoruje czy masz nowa umowe czy nie)

    zadzwon tam jeszcze raz i zapytaj z czego wynika to, ze nie chca wydac
    Ci karty? jaki regulamin lub cos...
    a jak kobieta nie bedzie potrafila tego wskazac to powiedz, ze chcesz
    zlozyc wniosek, a ona ma go przyjac, to nie panienka na infolini
    decyduje czy dostanie kk czy nie, od tego jest bankowy analityk,

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2006-11-10 14:05:18
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Krzysztof wrote:
> [...]
    > bezgotowkowa(ale chyba to obecnie nie jest powszechne). Moje dochody
    > netto powyzej 2500zl, takze tu chyba nie bedzie problemu.

    W Raiffeisen mozesz sobie wyrobic jak masz umowa na 12 miesiecy w przod. Koszt
    20zl za MC (w promocji).

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 4. Data: 2006-11-10 14:16:32
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zlozyc wniosek, a ona ma go przyjac, to nie panienka na infolini decyduje
    > czy dostanie kk czy nie, od tego jest bankowy analityk,

    Dzwonilem na infolinie, po tym jak powiedzialem, ze mam umowe na 20-mies. od
    razu powiedziala mi, ze nie moga mi wydac tej karty, bo jest na 2-lata.
    Identycznie jak wypelnilem wniosek ze strony Money.pl, oddzwonili do mnie i
    tez to samo, ze moja umowa o prace jest za krotka. Moze nie chca wydawac tej
    karty i specjalnie utrudniaja. Napisalem na adres mailowy do rzecznika
    BZWBK, ale tam kompletnie brak jakiejkolwiek reakcji. Ciaglosc umowy o prace
    mam od prawie 4-lat w tej samej firmie, takze zachowania tych
    pseudobankowcow nie rozumiem. Moze napisac do portalu Money, zeby wyjasnili,
    dla kogo jest w koncu ta karta i jakie sa ramowe zasady jej wydania.

  • 5. Data: 2006-11-10 16:05:40
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:ej216q$bss$1@atlantis.news.tpi.pl, *Mithos* wrote:

    > W Raiffeisen mozesz sobie wyrobic jak masz umowa na 12 miesiecy w
    > przod. Koszt 20zl za MC (w promocji).

    A po 3 miesiacach mozesz sobie przeniesc do BZWBK na podstawie wyciagow, i
    poki co karte masz za darmo, a potem wystarczy wyrobic odpowiednie obroty.

    Zreszta mozesz sprobowac od razu w BZWBK, maja chyba teraz wydanie karty za
    darmo - nie wiem jak z okresem zatrudnienia, ale dopytac mozna :)

    --
    darnok

  • 6. Data: 2006-11-10 16:54:05
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości news:ej281h$748$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    >
    > Zreszta mozesz sprobowac od razu w BZWBK, maja chyba teraz wydanie karty
    > za darmo - nie wiem jak z okresem zatrudnienia, ale dopytac mozna :)

    W BZWBK tak jak pisalem wymagaja 26-mies. do konca umowy o prace. Ale mam
    watpliwosc z tym przeniesieniem do BZWBK, gdyz karty Money nie mozna zamowic
    w oddziale, tylko na infolinii i przez net.

  • 7. Data: 2006-11-10 17:04:49
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:ej2ar8$gq0$1@atlantis.news.tpi.pl, *Krzysztof* wrote:
    > W BZWBK tak jak pisalem wymagaja 26-mies. do konca umowy o prace. Ale
    > mam watpliwosc z tym przeniesieniem do BZWBK, gdyz karty Money nie
    > mozna zamowic w oddziale, tylko na infolinii i przez net.

    To wezmiesz sobie inna karte :-)

    --
    darnok

  • 8. Data: 2006-11-10 17:06:44
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości news:ej281h$748$1@atlantis.news.tpi.pl...

    na stronach banku jest 75zl za wydanie(to zbyt drogo dla mnie), w dziale
    promocje, nie ma takiej informacji, rozumiem, ze mowisz o MasterCard
    National Geographic?

  • 9. Data: 2006-11-10 17:17:51
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:ej2biq$jgd$1@atlantis.news.tpi.pl, *Krzysztof* wrote:

    > na stronach banku jest 75zl za wydanie(to zbyt drogo dla mnie), w
    > dziale promocje, nie ma takiej informacji, rozumiem, ze mowisz o
    > MasterCard National Geographic?

    Za 25zl masz na standardowych warunkach w tym banku:
    - MasterCard Mistrzowska Karta
    lub
    - VISA Nowa

    o tym mastercardzie mozesz przeczytac w TOiP i we wniosku on-line. Na
    stronach jakos o nim zapomnieli :)

    --
    darnok

  • 10. Data: 2006-11-10 17:37:46
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości news:ej2c8s$m1o$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    > lub
    > - VISA Nowa
    >
    > o tym mastercardzie mozesz przeczytac w TOiP i we wniosku on-line. Na

    Czy mozna miec dla tej karty podglad przez net nie majac konta osobistego w
    tym banku? Rozumiem, ze podstawowe ubezpieczenie dla tej karty jest gratis i
    nie trzeba placic co miesiac jakiegos %.