    From: AP <c...@e...dyndns.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [kredyt hipoteczny] problemy z uzyskaniem
    Date: Thu, 24 Jun 2004 23:00:23 GMT

    In article <cbfgo4$bgh$1@news.lublin.pl>, j...@-...devguide.net
    says...

    > splata 80% calosci kredytu w 12 miesiecy, reszta w 15 lat wyglada na
    > rozsadna propozycje?

    Niestety.... polskie banki opieraja sie tylko o informacji podtakowej
    (pity, zaswiadczenia o dochodach). Chyba jeszcze (nie wiem czy wogole)
    nie uwzgledniaja historii kredytowej.
    Mieszkam na stale zagranica ale w Polsce mam nieruchomosc i chcialem
    dokupic wiecej. Na zabezpiecznie proponowalem hipoteka na nieruchomosc.
    Hipoteka pokrywalaby 3y krotknie wysokosc kredytu. Niestety - ze wzgledu
    na zrodlo stalego dochodu w Polsce, banki odmowily mi kredytu. Uwazam,
    ze dla banku bylby to zloty interes (zwlaszca gdym nie splacil kredytu)
    .... ale nie .... wola odmowic
    POniewaz kredyt jaki chcialem jak na warunki amerykanskie nie byl duzy
    bank w USA dal mi kredyt bez niczego (powolujac sie jedynie na moja
    historie kredytowa) i to oni teraz beda dostawac odestki a nie polski
    bank.

    AP