  • Data: 2004-06-25 09:47:22
    Temat: Re: [kredyt hipoteczny] problemy z uzyskaniem
    Od: Jacek <j...@-...devguide.net> szukaj wiadomości tego autora

    ~WD wrote:

    > MultiBank sie chwali, ze akceptuje różne źródła dochodów. Ciekaw jestem jak z
    > tym jest w praktyce...

    to wlasnie tam zadaja ode mnie najglupszych rzeczy:

    - tlumaczenia umow z wydawcami (przez tlumacza przysieglego, na moj
    koszt). po co zatrudniaja osoby ze 'znajomoscia' j. angielskiego, skoro
    zaden pracownik nie jest w stanie przeczytac (nie oczekuje zrozumienia)
    pierwszych dwoch akapitow umowy zawartej w tym jezyku?;

    - tlumaczenia umowy polsko-amerykanskiej o unikaniu podwojnego
    opodatkowania (j.w., plus pytanie "czy ta umowa jest miedzy panem a
    nimi?"). po co zatrudniaja prawnikow, czy tak trudno zerknac w dziennik
    ustaw?;

    - rezygnacji z umowy pozyczki w ROR (cale 2000 debetu do wziecia,
    niewykorzystane, "ale moze byc wykorzystane"). nic dziwnego, ze szukal
    mozliwosci podwyzszenia zdolnosci kredytowej jeszcze i w ten sposob,
    skoro wyliczyl mi ja na najnizszym poziomie;

    - zaswiadczenia z polskich przedstawicielstw wydawnictw zagranicznych
    (wiekszosc nie ma tu swoich przedstawicielstw) o dochodach z tytulow
    zawartych umow (maja wyciagi z kont, umowy, pit-y, zaswiadczenia o
    dochodach z urzedu skarbowego, wszystko sie pokrywa, wiec po cholere im
    jeszcze i to? chca byc bardziej dociekliwi od urzedu skarbowego?)

    to w multi wlasnie konsultant kredytowy naliczyl mi najnizsza zdolnosc
    kredytowa. na kredyt sie nie lapie, ale zawsze moge probowac ubiegac
    sie o aquariusa. laskawcy :-)

    jacek