  • Data: 2004-06-25 06:44:28
    Temat: Re: [kredyt hipoteczny] problemy z uzyskaniem
    Od: g...@s...pl szukaj wiadomości tego autora

    > szukam kredytu hipotecznego.  wydawaloby sie, ze nie powinno byc z tym
    > problemu.  tymczasem, kiedy spotykam sie z doradcami, ci nie potrafia
    > wyliczyc zdolnosci kredytowej.  rozbieznosci siegaja 100,000-200,000
    > zlotych.  raz moge sobie pozwolic na mieszkanie, raz nie.  raz jedna
    > kategoria dochodow jest dochodem, raz nie jest.  to farsa.  oj, czekam
    > na banki zachodnie, oj czekam.
    >
    > jacek

    Zmartię Cie chyba ... aby produkt był w miarę tani (kredyt) musi byc
    uniwersalny i obliczony na w miarę dużą liczbe odbiorców. Ty jako "pisarz" do
    takiej grupy nie należysz stąd i produktu dla Ciebie brak. Osobiście nie
    słyszałem o kredycie dla "autorów", a że grupa docelowa pomijalna więc i nie ma
    się co dziwić. Możesz się oburzać ale albo Ty musisz się nagiąc do "wzorca"
    banku albo bank do Ciebie. Bank się nagnie tylko wtedy gdy tego kredytu wcale
    nie będziesz potrzebował, teraz pozostaje jedynie droga odwrotna.

    Swoja droga dziwne, że nie założyłeś firmy w której płacisz sobie normalną
    pensję a firma czerpie dochód z owych praw autorskich...
    Niestety nie wiem jak jest w takim wypadku z podatkami.

    George.