    From: " zbooY" <z...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kredyt (hipoteczny?) na zakup dzialki rolnej?
    Date: Fri, 30 Sep 2005 12:01:49 +0000 (UTC)

    > Dzieki za info. Zastanawia mnie tylko, czy bank zgodzi sie na nie
    > przepisywanie hipoteki. Tzn juz w tej chwili na mieszkaniu jest hipoteka, w
    > zwiazku z kredytem hip, ktory prawie caly zostal juz splacony. Kwota
    > pozyczki na pewno nie bedzie wieksza niz kredytu, wiec teoretycznie w
    > kwestii hipoteki nic sie nie zmienia. P oprostu chcialbym uniknac
    > zalatwiania i niepotrzebnych kosztow zwiazanych z ta cala hipoteka...

    widzisz... w mBank mechanizm bilansujacy pozwala z powrotem wykorzystac srodki
    'nadplacone' a ktore lezac na koncie zmniejszaja podstawe do wyliczania odsetek

    chyba, ze cos nie zrozumialem z umowy i tych nadplaconych juz nie mozna wyjac

    moze ktos obeznany w temacie rozjasnic? bo jak tak to bylaby super linia
    kredytowa (hipoteczna) na ca. 20 lat ;-) ze zmniejszajacym sie co roku limitem

    pzdr
    zbooY