  • 1. Data: 2007-03-23 18:39:53
    Temat: kredyt hipoteczny a weryfikacja info we wniosku
    Od: "AP" <a...@g...pl>

    Czy - i jak - banki weryfikują prawdziwośc informacji we wniosku o kredyt
    hipoteczny? konkretnie: liczba osób na utrzymaniu, samochód, koszty
    utrzymania.
    AP

  • 2. Data: 2007-03-23 22:38:34
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@e...pl>

    Użytkownik "AP" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Czy - i jak - banki weryfikują prawdziwośc informacji we wniosku o kredyt
    > hipoteczny? konkretnie: liczba osób na utrzymaniu, samochód, koszty
    > utrzymania.

    roznie :)
    przykladowo ja skladalem ostantio wniosek i musialem przekonywac obsluge ze
    wpisuje wartosci 2 razy wyzsze niic oni proponuja, zeby byly realne, zebym
    tez sam dla siebie mial swiadomosc jaka mam zdolnosc kred.

    --
    pozdrawiam
    Cyprian Prochot

  • 3. Data: 2007-03-26 06:48:56
    Od: "VigoX" <v...@o...pl>

    Użytkownik "Cyprian Prochot" <c...@e...pl> napisał w
    wiadomości news:eu1kt3$236$1@news.onet.pl...

> [...]
    | wpisuje wartosci 2 razy wyzsze niic oni proponuja, zeby byly realne, zebym
    | tez sam dla siebie mial swiadomosc jaka mam zdolnosc kred.

    ja zawsze wpisywalem koszty utrzymania miesieecznego 300 zl.
    samochodu i kosztow z nim zwiazanych brak (bo jest sluzbowy). Poza tym
    dzieci itd juz scisle zgodnie ze stanem faktycznym. A no i jeszce koszty
    przedszkola ale jakas dolna granice.
    Nie wiem jak i czy oni to weryfikuja, w kazdym razie nigdy sie tego nie
    czepiali.

    Vx