  • 1. Data: 2007-03-23 18:58:57
    Temat: Konto Toyotabank
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Dla tych co mieli nadzieje, na kolejne darmowe konto internetowe:

    "Tak, bank otwiera konto razem z kartą debetową super red III lub rubby
    passion. Nie ma możliwości posiadania konta bez karty."

    PS
    Takze, dla poszukiwaczy lepiej oprocentowanych lokat lepiej zalozyc sobie
    konto w getinie w wersji bezplatnej internetowej.

  • 2. Data: 2007-03-23 20:07:09
    Temat: Re: Konto Toyotabank
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Krzysztof wrote:
    > Dla tych co mieli nadzieje, na kolejne darmowe konto internetowe:
    >
    > "Tak, bank otwiera konto razem z kart? debetow? super red III lub rubby
    > passion. Nie ma mo?liwo?ci posiadania konta bez karty."

    Może będą je dorzucać do każdego zakupionego auta gratisowo bez opłat za
    pierwszy rok. Na pewno też liczą na program i że zniżki przyciągną
    posiadaczy ich aut. Karta w sumie raczej prestiżowa, więc może celują w
    inne obszary rynku niż mbank/getin trudno wyczuć reasumując: pożyjom -
    uwidjom.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 3. Data: 2007-03-23 20:28:36
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 23 Mar 2007 19:58:57 +0100,
    osoba podpisana: Krzysztof <o...@p...onet.pl>
    napisała:
    > Dla tych co mieli nadzieje, na kolejne darmowe konto internetowe:
    >
    > "Tak, bank otwiera konto razem z kartą debetową super red III lub rubby
    > passion. Nie ma możliwości posiadania konta bez karty."

    A to interesujące. Bo ja wedle wszelkich danych "zamówiłem" konto bez
    karty.

    KJ

    Keyboard error press F1 continue

  • 4. Data: 2007-03-23 21:09:32
    Od: Kudlaty <n...@n...pl>

    On Fri, 23 Mar 2007 19:58:57 +0100, "Krzysztof"
    <o...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >Takze, dla poszukiwaczy lepiej oprocentowanych lokat lepiej zalozyc sobie
    >konto w getinie w wersji bezplatnej internetowej.

    wg stawek TOiP lepiej sobie taki bank odpuscic

  • 5. Data: 2007-03-23 21:41:54
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-03-23 21:28, Kamil Jońca stwierdził, że:

    > A to interesujące. Bo ja wedle wszelkich danych "zamówiłem" konto bez
    > karty.

    Ba. Nawet w formularzu rejestracyjnym jest pytanie o chęć posiadania
    karty. Wynika z tego, że nie jest obowiązkowa.
    Swoją drogą, czy ktoś doczekał się na kuriera?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 6. Data: 2007-03-23 21:54:31
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Bartosz 'bart' Nowakowski napisał(a):
> [...]
    > posiadaczy ich aut. Karta w sumie raczej prestiżowa, więc może celują w
    > inne obszary rynku niż mbank/getin trudno wyczuć reasumując: pożyjom -

    Prestizowa ? Prestizowa to jest np. karta platynowa Porshe BZWBK. A nie
    takie cos.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 7. Data: 2007-03-23 22:01:22
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 23 Mar 2007 22:41:54 +0100,
    osoba podpisana: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>
    napisała:
    [...]
    > Ba. Nawet w formularzu rejestracyjnym jest pytanie o chęć posiadania
    > karty. Wynika z tego, że nie jest obowiązkowa.
    > Swoją drogą, czy ktoś doczekał się na kuriera?
    "W przyszłym tygodniu zadzwonimy i umówimy kuriera" - cytat z rozmowy z
    czwartku.

    KJ

    Uwolnić słonia !!!

  • 8. Data: 2007-03-23 22:06:06
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-03-23 23:01, Kamil Jońca stwierdził, że:
    > "W przyszłym tygodniu zadzwonimy i umówimy kuriera" - cytat z rozmowy z
    > czwartku.

    Do mnie dzwonili w środę z informacją o drugiej rozmowie w piątek. No
    cóż, czekamy :)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 9. Data: 2007-03-23 22:31:59
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    > Dnia Fri, 23 Mar 2007 19:58:57 +0100,
    > osoba podpisana: Krzysztof <o...@p...onet.pl>

    > A to interesujące. Bo ja wedle wszelkich danych "zamówiłem" konto bez
    > karty.

    Odpowiedz pochodzi z banku na zadane pytanie o mozliwosci posiadania konta
    bez karty.

  • 10. Data: 2007-03-24 06:45:08
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Mithos wrote:

    > Prestizowa ? Prestizowa to jest np. karta platynowa Porshe BZWBK. A nie
    > takie cos.

    Nieprecyzyjnie się wyraziłem. Prestiżowa w porównaniu z elektronami i
    maestrami ;)

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski