  • Data: 2018-10-04 20:40:31
    Temat: Re: kredyt hipo w opcji standard czy promocyjny?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-10-04 o 19:40, RobertS pisze:

    > nic, ale jak klient coś będzie chciał (aneks, zmiana zabezpieczenia
    > itp...) to bank powie: nie, bo nie

    > a jaki jest niby problem ze spółką jawną? są znacznie bardziej
    > skomplikowane twory i ludzie kredyty dostają...

    Ja nie wiem.
    To głównie wyszło przy Alior Sync. Założyłem konto, bo był tam tani
    kredyt w rachunku i chciałem tam się przenieść z mBanku. Nie udało mi
    się. Próbowałem na czacie ale wtedy w ogóle własna działalność
    gospodarcza wykluczała. Próbowałem złożyć wniosek, ale w rubryce źródło
    dochodów była zamknięta lista do wyboru i nic nie podchodziło.
    Próbowałem jak dzwonili, że chcą mi dać KK zamienić to na kredyt w
    rachunku i też jak dochodziliśmy do DG to klapa (KK też by nie dali). No
    to jak dzwonili zacząłem mówić DG i koniec tematu. Potem się to
    przerobiło na T-mobile i nadal tak działało, aż tu kiedyś ja:DG oni:to
    nie przeszkadza - poszliśmy dalej ale jak się okazało, że DG to nie jest
    jednoosobowa tylko sp.j to klapa. Na razie jeszcze z sp.j nie wyrośli.
    Nie wiem dlaczego zadzwonił kiedyś do mnie Alior (nie mam z nimi samymi
    nic wspólnego - tylko przez T-mobile i przez Alior-Kantor). Ich też
    chyba sp.j. zamyka (ale tu nie jestem pewien).
    P.G.