  • Data: 2018-10-05 00:22:17
    Temat: Re: kredyt hipo w opcji standard czy promocyjny?
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. pisze tak:

    > Konto - zaden klopot, i tak trzeba miec.
    > Karta wydac 500 zl ? tez zaden klopot, szczegolnie w rodzinie.
    >
    > Pozostaje wiec "bo bank bedzie wiedzial gdzie pracuje i ile
    > zarabiam" ... a wlasciwie to
    > "bo bank sie dowie ze nie pracuje/ze mi zarobki spadly".
    > I niepewnosc co wtedy bank zrobi ... ktora i tak ma miejsce, bo
    > jakos na te raty zarabiac trzeba ...

    Bank nic nie zrobi bo nie dowie się. Raty może spłacać brat, siostra,
    córka, fafik. Na te raty zarabiac trzeba ale można mieć przerwę 3
    miesiące.

    > a tu jednak oszczednosc jest i po kilku latach troche sie uzbiera
    > ... np na wypadek utraty pracy ...

    Długoletni kredyt i uwiązanie wypłatą i kartą? Czy bank sobie wyobraża,
    że będziemy z nim tyle lat i kiedy inni dadzą gigapromocje nie
    przejdziemy?

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.