  • Data: 2018-10-04 18:20:16
    Temat: Re: kredyt hipo w opcji standard czy promocyjny?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:pp5df3$in0$1$P...@n...chmurka.ne
    t...
    W dniu 2018-10-04 o 16:36, J.F. pisze:

    >W sumie z umowy i tak wynika konieczność powiadomienia o tym banku,
    >ale wiadomo...

    wiadomo.
    Bo co bank zrobi ... podniesie rate ?

    >Banki mają wiecznie jakieś problemy z uznaniem moich dochodów za
    >pozwalające na udzielenie kredytu. Nauczyłem się wykorzystywać to do

    Wiec patrzysz na to jeszcze inaczej.
    Co nawiasem mowiac moze sie okazac istotne jak kiedys klient z etatu
    przejdzie na wlasny interes ...

    >ucięcia rozmowy jak bank dzwoni "Mamy dla pana specjalną ....". Od
    >razu mówię, że spółka jawna i o ile wiem to wam to nie pasuje. Wtedy
    >"zaraz sprawdzę - faktycznie". To ja "zadzwońcie jak się wam
    >odmieni.". Na razie działa w 100%, ale to może dotyczyć tylko
    >jednego, czy dwu banków które akurat lubią do mnie zadzwonić.

    IMO jakis cud.

    Myslisz, ze ktos tam procedure, zeby zaznaczyc "pan XXX ma spolke
    jawna i nie potrafimy go obsluzyc" ?
    Jest pomysl, jest zlecenie i dzwonia po kolei :-)

    No chyba ze ... " ... i nie chcemy go obsluzyc" i wpis do rejestru
    klientow, ktorych nie chcemy :-)

    J.