  • 1. Data: 2007-05-18 19:59:21
    Temat: kredyt gotówkowy 5 do 30.000zł dla stałego rencisty 459, 57 brutto
    Od: s...@o...pl

    większość banków żąda na starcie dochodów wyższych niz 500 netto.

    Które banki ew. skok-i dają możliwość zaciągnięcia kredytu przez osobę
    która posiada najniższą stałą rentę ok. 416zł netto?

    Oprócz renty osoba ta dorabia na czarno i ma nieoficjalne dochody ok. 2000zł
    czyli w sumie ponad 2400zł, ale wykazać może tylko tę śmieszną rentę.

    Na razie wiem że jest jakiś klon Deutsche Banku który ma kryterium 340 netto,
    więc moglibyt dać jakiś maleńki kredyt do 2.000zł a suma ta w ogóle tej osoby
    nie urządza. O innych bankach nic mi nie wiadomo -- może ktoś wskaże jakiś?

    Oprócz wejścia do banku i pokazania dowodu wpływu renty z ZUS osoba ta myśli
    także o sztucznym wygenerowaniu zdolności kredytowej przez przelewanie kasy z
    jednego konta na drugie, o ile jakieś banki sugerują się np. trzymiesięcznymi
    wpływami na konto. Tyle że we wpływie osonba ta nie może napisać że to jest
    wynagrodzenie bo pracuje ona na czarno. Będą to "wpłaty własne".

    Chodzi o pożyczkę 5.000zł a najlepiej 30.000zł nawet w 5-20 bankach w każdym po
    trochu, o ile nie będą nawzajem się informować o zadłużeniu i o ile nie mają
    możliwości sprawdzenia zobowiązań branych teraz (osoba ta nie ma komornika ani
    żadnych zaległości, bo z uwagi na niskie oficjalne dochody dotąd nigdzie nie
    mogła zaciągnąć żadnej pożyczki.

    czy możecie coś poradzić?

    pozdr
    Aleksander

  • 2. Data: 2007-05-18 20:44:01
    Od: aa <a...@a...pl>

    s...@o...pl wrote:
> [...]
    > żadnych zaległości, bo z uwagi na niskie oficjalne dochody dotąd nigdzie nie

    ROTFL.

    Przy takich dochodach to tylko mafia. Normalny bank nie da kredytu.
    Załóżmy jednak że uda się wziąć gdzieś w jakimś banku(łapówka?). I nawet
    zacznie ta osoba ten kredyt spłacać. Po miesiącu-dwu zapukają panowie z
    skarbówki i poproszą o udokumentowanie dochodów. W najlepszym przypadku
    zaległy podatek + kara. W najgorszym uznają że pieniądze pochodzą z
    przestępstwa - konfiskata, areszt, śledztwo...

  • 3. Data: 2007-05-19 06:19:44
    Od: "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl>

    aa <a...@a...pl> napisał(a):

> [...]
    > zaległy podatek + kara. W najgorszym uznają że pieniądze pochodzą z
    > przestępstwa - konfiskata, areszt, śledztwo...

    Chyba ze pieniadze pochodza z wlasnego nierzadu :)
    Sexrencista ;)

  • 4. Data: 2007-05-19 11:44:12
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    aa <a...@a...pl> writes:

> [...]
    > dochodów. W najlepszym przypadku zaległy podatek + kara. W najgorszym
    > uznają że pieniądze pochodzą z przestępstwa - konfiskata, areszt,

    Bez zartow, przy 2000 zl miesiecznie i/lub kwocie kredytu 30 kzl pies
    z kulawa noga nie machnie ogonem, chyba ze ktos cos doniesie (ze
    szczegolami tej "czerni"), to wtedy pojawia sie moze jakas szansa.

    Poza tym "panowie ze skarbowki" nie pukaja do drzwi takiej osoby,
    a raczej dzwonia telefonem, a jesli nie znaja numeru telefonu, to
    przysylaja list (co moze nastapic takze wtedy, gdy numer telefonu
    znaja). I to sa zwykle panie, nie panowie.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 5. Data: 2007-05-19 13:28:42
    Od: s...@o...pl

    > Bez zartow, przy 2000 zl miesiecznie i/lub kwocie kredytu 30 kzl pies
    > z kulawa noga nie machnie ogonem,

    teraz proszę o powrót do głównego wątku i wskazanie:

    1) banków które pytając o dochody zadowalają się odpowiedzią "najniższa renta"
    czyli 416 netto

    2) banków które pytając o dochody zadowalają się OOOOOOświadczeniem klienta
    nie żądając ZZZZZAAAAświadczenia

    3) banków które w ogóle nie pytają o dochody ale kierują się innymi kryteriami
    np. analizują kwotę wpływów na konto

    pozdr
    Aleksander

  • 6. Data: 2007-05-19 13:41:28
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia 19 May 2007 15:28:42 +0200,
    osoba podpisana: s...@o...pl <s...@o...pl>
    napisała:

    > teraz proszę o powrót do głównego wątku i wskazanie:
    >
    > 1) banków które pytając o dochody zadowalają się odpowiedzią "najniższa renta"
    > czyli 416 netto

    Obstawiam, że 0 - każdy bank bierze powiedzmy >=300 PLN na utrzymanie i w
    tym momencie zostaje <=116 na ratę.

    > 2) banków które pytając o dochody zadowalają się OOOOOOświadczeniem klienta
    > nie żądając ZZZZZAAAAświadczenia

    Tu pewnie by się coś znalazło. Zdajesz sobie sprawę oczywiście, że jak
    wpiszesz wyższą kwotę, a później przestaniesz spłacać (bo przestaniesz
    mieć te czarne dochody) to łapiesz się na KK (par 297 ? chyba jakoś tak)

    > 3) banków które w ogóle nie pytają o dochody ale kierują się innymi kryteriami
    > np. analizują kwotę wpływów na konto

    To już raczej takie które sprawdzają tylko BIK, jeśli już miałeś jakiś
    kredyt. Eurobank, GE Money (?), jakieś halogotówki itp.

    KJ

    Advertisements contain the only truths to be relied on in a newspaper.
    -- Thomas Jefferson

  • 7. Data: 2007-05-19 14:09:42
    Od: s...@o...pl

    > Tu pewnie by się coś znalazło. Zdajesz sobie sprawę oczywiście, że jak
    > wpiszesz wyższą kwotę, a później przestaniesz spłacać (bo przestaniesz
    > mieć te czarne dochody) to łapiesz się na KK (par 297 ? chyba jakoś tak)

    TAK i chce pozyczyc ze swiadomoscia odpowiedzialnosci karnej jezeli przestane
    płacic

    pozdr
    Aleksander

  • 8. Data: 2007-05-20 12:03:49
    Od: "Parl Dro" <p...@p...onet.pl>

    > teraz proszę o powrót do głównego wątku i wskazanie:
    > 1) banków które pytając o dochody zadowalają się
    > odpowiedzią "najniższa renta" czyli 416 netto

    Santander (410 zł - nie wiem czy nie zmienili) albo w SKOK-ach - jak mały dochód
    to więcej poręczycieli.

    > 2) banków które pytając o dochody zadowalają się
    > OOOOOświadczeniem klienta nie żądając ZZZZZAAAAświadczenia

    Dla takiego kredytu jaki Cię interesuje musiałbyś mieć naprawdę nieskazitelną
    historię kredytową, żeby bank Ci dał kredyt na oświadczenie.

    > 3) banków które w ogóle nie pytają o dochody ale kierują
    > się innymi kryteriami np. analizują kwotę wpływów na konto

    mBank daje KK z dużymi limitami za regularne wpływy na rachunek.
    Z gotówką trudniej.

    Zawsze może odwiedzić Providenta, Profireal, Mandarynkę itd. ;)

    Pzdr. Parl Dro