  • 1. Data: 2007-05-18 16:17:56
    Temat: Konto za granica
    Od: flug <f...@s...amu.edu.pl>

    Gdzie mozna szybko i niedrogo zalozyc konto w banku poza granicami
    Polski? Dostep przez internet i ewentualnie wypelnienie formularzy droga
    pocztowa.

    LD

  • 2. Data: 2007-05-18 17:44:01
    Temat: Re: Konto za granica
    Od: "Tommeck" <t...@g...pl>

    > Gdzie mozna szybko i niedrogo zalozyc konto w banku poza granicami Polski?
    > Dostep przez internet i ewentualnie wypelnienie formularzy droga pocztowa.

    Juz na tego typu pytania kilka razy odpowiadalem, ale co mi tam.
    www.openbank.es

  • 3. Data: 2007-05-18 19:09:32
    Od: "pieknylolo83" <p...@t...pl>

    Dzieki ze odpowiedziales i tym razem. Skorzystam :)

  • 4. Data: 2007-05-18 20:23:32
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    > Gdzie mozna szybko i niedrogo zalozyc konto w banku poza granicami
    > Polski? Dostep przez internet i ewentualnie wypelnienie formularzy droga
    > pocztowa.
    >
    > LD

    Citibank UK oraz HSBC UK. Otwarcie mozliwe z Polski, darmowa karta i prowadzenie
    konta + darmowe czeki i dostep online/phone.

  • 5. Data: 2007-05-19 16:46:59
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "pieknylolo83" <p...@t...pl> napisał w
    wiadomości news:f2ktmv$itb$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Dzieki ze odpowiedziales i tym razem. Skorzystam :)

    Teraz jest tam nawet promocja dla nowych klientów, bodajże do
    końca czerwca. Miesięczny depozyt na 11% rocznie w euro (max. 50k
    euro).

    marekz

  • 6. Data: 2007-05-20 17:12:13
    Od: Robert <k...@g...pl>

    > Citibank UK oraz HSBC UK. Otwarcie mozliwe z Polski, darmowa karta i prowadzenie
    > konta + darmowe czeki i dostep online/phone.
    Szczegolnie HSBC. Otworzyc konto jest problem bedac na miejscu. No
    chyba, ze masz na mysli konto Passport ale wtedy to nic tam nie ma za daramo

    Robert

  • 7. Data: 2007-05-22 08:31:36
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    czy mozna tam zmienic jezyk na ang. ?

    jakos nie szprecham po hiszpanskiemu...

  • 8. Data: 2007-05-23 22:15:12
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Sat, 19 May 2007 18:46:59 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Użytkownik "pieknylolo83" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Teraz jest tam nawet promocja dla nowych klientów, bodajże do końca
    > czerwca. Miesięczny depozyt na 11% rocznie w euro (max. 50k euro).

    Żeby jeszcze w promocji mieli angielskojęzyczną wersję serwisu :)

    p. m.