  • 1. Data: 2002-11-15 20:12:35
    Temat: kradziez kart i czeku
    Od: "ERY" <e...@p...gazeta.pl>

    Witam serdecznie,

    Dzisiaj w Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu koło fontanny skradziono mi
    portfel z kartami i czekiem.
    Karty (VE PKOBP, VE mBank, VC PKOBP)zastrzegłem od razu. O czeku
    przypomniałem sobie po ponad godzinie. Okazało się, że czeki zastrzega się
    bezpośrednio w oddziale banku. Zadzwoniłem i dowiedziałem się, że kosztuje
    to 8zł od czeku (każdego) i 20zł od dowodu osobistego. Ponieważ miałem
    aktywnych 16 czeków zastrzegłem jeden. W domu okazało się, że zastrzegłem
    nie ten. Bank już był nieczynny. Dzwoniłem do innego oddziału, okazało się
    że nie mają "wejścia do systemu" i mogą zastrzeżenie zrobić dopiero w
    poniedziałek. W końcu znalazłem czynny oddział, który przeyjął zastrzeżenie,
    ale dowiedziałem się, że na pocztach i tak działa ono dopiero po dwóch
    dniach.

    Jaką mam szansę, że stracę te 300zł z czeku?
    Jaką mam szansę, że starcę jakieś kwoty z wypukłej VC?

    Pozdrawiam uczciwych, a złodziej niech sczeźnie, tfu...

    ERY

  • 2. Data: 2002-11-15 21:32:31
    Temat: Re: kradziez kart i czeku
    Od: "AK" <a...@w...pl>

    "ERY" <e...@p...gazeta.pl> wrote in message

    > Karty (VE PKOBP, VE mBank, VC PKOBP)zastrzegłem od razu. O czeku

    > Jaką mam szansę, że stracę te 300zł z czeku?

    obawiam sie, ze duza :(((

    > Jaką mam szansę, że starcę jakieś kwoty z wypukłej VC?

    a moglbys przypomniec w jakim momencie PKO BP przejmuje na siebie odp. za
    transakcje po zastrzezeniu?

    A czemu nie wspomniales o Electronach?

    Sprawdziles w PKO BP i w mBanku, ze Ci juz kasy nie ubylo?

    Mam jednak nadzieje, ze nie utracisz kasy... gdyby sie tak jednak stalo
    prosze nie korzystaj juz z czekow. To bardzo niebezpieczny srodek platniczy
    w Polsce.

    -adrian

  • 3. Data: 2002-11-15 21:36:52
    Od: "ERY" <e...@p...gazeta.pl>

    > a moglbys przypomniec w jakim momencie PKO BP przejmuje na siebie odp. za
    > transakcje po zastrzezeniu?

    Od chwili zastrzeżenia.

    > A czemu nie wspomniales o Electronach?
    >
    > Sprawdziles w PKO BP i w mBanku, ze Ci juz kasy nie ubylo?

    Tak. Nie ubyło.

    > Mam jednak nadzieje, ze nie utracisz kasy... gdyby sie tak jednak stalo
    > prosze nie korzystaj juz z czekow. To bardzo niebezpieczny srodek
    platniczy
    > w Polsce.

    Właściwie to od dawna z nich nie korzystam. Leżą w domu w razie czego, a ten
    jeden zapomniałem wyjąć z portfela. :((

    ERY