  • 1. Data: 2002-11-15 20:00:57
    Temat: moze tos..??
    Od: "robert" <r...@w...pl>

    czy ktos ma jakies doswiadczenia z firma SKOTE POLSKA znana w necie pod
    nazwa i adresem www.dobryprojekt.pl udzielaja podobno kredytow bez zdolnosci
    kredytowej, tylko dziwia mnie oplaty przed uzyskaniem kredytu ale roznie
    moze byc.

    pozdrawiam wszystkich

  • 2. Data: 2002-11-15 20:08:05
    Temat: Re: moze tos..??
    Od: "Gregory - Poznaniak" <g...@w...pl>

    Użytkownik "robert" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    zdolnosci
    > kredytowej, tylko dziwia mnie oplaty przed uzyskaniem kredytu ale roznie

    To ona udziela Tobie kredytu, ale to Ty im musisz dać pieniądze?
    Dziwne to

    Ogladnij sobie film "Dług:"

    --
    Gregory - Poznaniak
    Pyrlandczyk z krwi i kości

  • 3. Data: 2002-11-15 21:25:22
    Od: "Przemek Wrzesinski" <p...@n...gazeta.pl>

    Zapomnij, chca cie przekrecic.

    Przemek

    --
    Test sygnaturki

  • 4. Data: 2002-11-15 22:17:01
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    system argentynski - w zadnym wypadku nie ma slowa kredyt tylko jakies
    asygnaty. JEszcze ty musisz im wplacac -= msieszne.
    JEdnym slowem przekret

  • 5. Data: 2002-11-16 02:17:48
    Od: "KK" <k...@g...pl>

    "robert" <r...@w...pl> wrote in message news:ar3jpv$khj$1@news2.tpi.pl...
> [...]
    zdolnosci
    > kredytowej, tylko dziwia mnie oplaty przed uzyskaniem kredytu ale roznie

    Nie przegladalem, ale jezeli jest tak jak ponizej to uciekaj jak najdalej.

    Osoby chcace wziac kredyt zawiazuja grupe, kazdy od poczatku splaca raty
    kredytu, ktorego nie dostal
    Jak sie uzbieraja pieniadze, to jedna osoba dostaje kredyt i tak dalej.
    Firma sprowadza sie do oganizacji takiego samopozyczajacego sie kredytu
    biorac za to czysta prowizje i niczego nie ryzykujac. Jak dobrze wypadnie to
    najpierw splacisz kredyt, a potem go dostaniesz Powodzenia :-)
    Acha grupa solidarnie odpowiada za dlugi. jesli dostaniesz ten pseudokredyt
    i nawet go splacisz, a potem ktos w ramach tej samej grupy wezmie kredyt i
    da noge, to zostaniesz wezwany do splaty tego "kredytu".
    Wszystko zgodnie z prawem.

  • 6. Data: 2002-11-16 14:08:20
    Od: "robert" <r...@w...pl>

    Użytkownik "KK" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > i nawet go splacisz, a potem ktos w ramach tej samej grupy wezmie kredyt i
    > da noge, to zostaniesz wezwany do splaty tego "kredytu".

    dzieki panowie za rady!
    pozdrawiam]