  • 1. Data: 2002-11-15 17:22:48
    Temat: LGnet-zdefiniowani odbiorcy
    Od: z...@p...onet.pl

    Jak usunąć z listy zdefiniowanyc odbiorców (lub dokonać edycji) niektóre
    pozycje?
    Nagromadziło się wiele nieaktualnych już zapisów, np. za sprawą zmiany
    numeracji kont Inteligo), które chciałbym usunąć. Swego czasu po wielu próbach
    udało mi się znaleźć sposób - teraz nie potrafię :(((
    Może w systemie coś zmieniono?
    Mógłby ktoś mi podpowiedzieć :)

  • 2. Data: 2002-11-15 18:00:12
    Temat: Re: LGnet-zdefiniowani odbiorcy
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    z...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > numeracji kont Inteligo), które chciałbym usunąć. Swego czasu po wielu próbach
    > udało mi się znaleźć sposób - teraz nie potrafię :(((

    trzeba wprowadzic poprawny nr rachunku (niekoniecznie wlasciwy, ale musi
    wydawac sie istniejacy dla lgnet), a potem mozna skasowac:)

  • 3. Data: 2002-11-15 20:12:46
    Od: " dezet" <d...@N...gazeta.pl>

    MarcinF <m...@i...pl> napisał(a):

    > trzeba wprowadzic poprawny nr rachunku (niekoniecznie wlasciwy, ale musi
    > wydawac sie istniejacy dla lgnet), a potem mozna skasowac:)

    Nie bardzo kojarzę :(
    Można prosić o sprecyzowanie: w jakim oknie tą operację trzeba wykonać?

    W oknie kontrahenta (Zlecenia) przeznaczonego do skasowania nie ma
    możliwości 'przebitki' numeru konta (brak opcji "Edycja"); w oknie
    definiowania nowego kontrahenta też nie widzę możliwości zastosowania tej
    kombinacji...

    BTW: lista kontrahentów zdefiniowanych w "Przelewach" nie pokrywa się z listą
    w "Zleceniach", ta pierwsza jest krótsza :o

  • 4. Data: 2002-11-15 20:25:31
    Od: z...@p...onet.pl

  • 5. Data: 2002-11-15 20:41:38
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    próbach
    > udało mi się znaleźć sposób - teraz nie potrafię :(((

    Hm... dla mnie to jest calkiem intuicyjne... ;)

    Menu
    ... klient...kontrahenci...usun

    Maciej

  • 6. Data: 2002-11-15 21:02:28
    Od: z...@p...onet.pl

    > Hm... dla mnie to jest calkiem intuicyjne... ;)
    >
    > Menu
    > ... klient...kontrahenci...usun
    >
    > Maciej

    O rany!!!
    Okazuje się, że 'pod latarnią najciemniej' ;)
    Wszędzie szukałem, ale nie tam gdzie trzeba :(((

    Serdeczne dzięki i sorry za zamieszanie!

  • 7. Data: 2002-11-16 10:35:25
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    dezet wrote:

> [...]
    > możliwości 'przebitki' numeru konta (brak opcji "Edycja"); w oknie
    > definiowania nowego kontrahenta też nie widzę możliwości zastosowania tej

    brak edycji ale z tego co pamietam jest "modyfikacja",
    oczywiscie wchodzisz tam przez klient/kontahenci

  • 8. Data: 2002-11-16 21:09:26
    Od: z...@p...onet.pl

    > brak edycji ale z tego co pamietam jest "modyfikacja",
    > oczywiscie wchodzisz tam przez klient/kontahenci

    Właśnie tej "oczywistości" mi brakowało ;) "macka" mi wcześniej podpowiedział.
    Nie mniej - dziękuję Ci również :)