  • 81. Data: 2017-01-02 17:49:20
    Temat: Re: kradziez dowodu
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    J.F. w
    <news:586a804d$0$15186$65785112@news.neostrada.pl>:

    > 10 letnie dowody to dopiero od 10 lat.

    Jednak jesteś chory na umyśle (masz zaległości po pobycie w ośrodku leczenia
    zaburzeń psychicznych)

    CROSS: pl.biznes.banki,pl.soc.prawo,pl.misc.samochody
    --
    'Tom N'

  • 82. Data: 2017-01-02 18:06:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "qwerty" napisał w wiadomości grup

    >Urzędy dają takie pisma? Przecież takiego formularza nie ma.

    Formularza moze i nie ma, ale na pisemne zapytanie urzad musi pisemnie
    odpowiedziec, chocby kaligrafujac na czystej kartce A4.
    I juz sad ma sie na czym oprzec.

    Tylko faktycznie obywatel musi wiedziec, ze cos takiego mialo miejsce,
    a jak dziennikarze nie dojda, a urzad nic nie powie, to skad ma
    wiedziec ?

    J.

  • 83. Data: 2017-01-02 18:56:37
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    a.pl...
    > Tylko faktycznie obywatel musi wiedziec, ze cos takiego mialo miejsce, a jak
    > dziennikarze nie dojda, a urzad nic nie powie, to skad ma wiedziec ?

    Powiedzą, że nie jest pan poszkodowany, więc nie jest tą stroną, a nas
    obowiązuje tajemnica.

  • 84. Data: 2017-01-02 20:04:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "qwerty" napisał w wiadomości grup

    >Powiedzą, że nie jest pan poszkodowany, więc nie jest tą stroną, a
    >nas obowiązuje tajemnica.

    Zawsze mozna zawnioskowac o wezwanie prezydenta/wojta jako swiadka
    przed sad :-)

    J.

  • 85. Data: 2017-01-02 20:19:23
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-01-02 o 17:49, 007 pisze:
    > J.F. w

    > Jednak jesteś chory na umyśle (masz zaległości po pobycie w ośrodku leczenia
    > zaburzeń psychicznych)

    Gimnazjaliści mogą nie pamiętać lub nawet nie wiedzieć, ale przed 2001
    rokiem były zielone dowody książeczkowe, w zasadzie dożywotnie.

  • 86. Data: 2017-01-02 20:23:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 2 stycznia 2017 17:31:11 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > To tez, ale z drugiej strony - ludzie sie zmieniaja, a 10 letnie
    > dowody to dopiero od 10 lat.
    Niektórzy mają bezterminowe od kilku lat, niektórym i teraz wydają bezterminowe.

  • 87. Data: 2017-01-02 20:58:13
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-01-02 o 17:24, J.F. pisze:

    > Urzad jednakowoz dopuscil do utraty dokumentow, nie powiadomil ani
    > zainteresowanych osob, ani wlasciwych instytucji ... choc slowo
    > "wlasciwych" moze tu byc problematyczne.

    > Cos w tym jest, ale z drugiej strony - przychodzi osoba z prawdziwymi
    > dokumentami, to co jeszcze bank powinien ?

    Rzetelnie sprawdzić czy pokazany dokument należy do osoby pokazującej.
    Bo na razie wiemy że to jest pięta achillesowa.

    Ale z drugiej strony gdzieś na początku grudnia pracownik banku
    zwrócił mi uwagę że w styczniu kończy się ważność mojego dowodu
    i powinienem wyrobić nowy bo na nieważny nie wypłacą.
    Czyli może to nie do końca wina banku a ich przedstawicieli w sklepach
    czy małych punktów gdzie dają kredyty.

    Pozdrawiam

  • 88. Data: 2017-01-02 21:11:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.12.2016 o 18:27, Liwiusz pisze:

    > Słusznie.

    Średnio słusznie.

    Bo dajmy na to, posiadam twoje fotki w niezręcznych sytuacjach - dajmy
    na to, że zupełnie legalnie (choć to bez znaczenia) i co więcej jest
    pewność, że leżą u mnie na dysku i tylko na moim.

    I teraz fotki lądują na fejsie. Ty do mnie z pretensją, a ja mówię,
    żebyś się nie rzucał, bo ktoś mi je ukradł i to ja jestem poszkodowanym,
    a tobie nic do tego, bo nawet nie jesteś stroną:P

    Shrek

  • 89. Data: 2017-01-03 13:35:21
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    nadir w

    > Gimnazjaliści mogą nie pamiętać lub nawet nie wiedzieć, ale przed 2001
    > rokiem były zielone dowody książeczkowe, w zasadzie dożywotnie.

    W zasadzie ważne do 2007, jak już.

    A Jarek jak zwykle...

  • 90. Data: 2017-01-03 14:01:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "007" napisał w wiadomości grup
    ns.org.invalid.170103.invalid...

    >W zasadzie ważne do 2007, jak już.

    >A Jarek jak zwykle...

    Wazne bezterminowo.

    A potem sie okazalo, ze jednak do terminowo.

    Tak czy inaczej - kiedys mozna bylo miec w dowodzie zdjecie sprzed 50
    lat.
    Dopiero od pewnego czasu nie starsze niz 10 lat ...

    J.