  • 91. Data: 2017-01-03 14:18:47
    Temat: Re: kradziez dowodu
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 3 stycznia 2017 14:01:14 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Dopiero od pewnego czasu nie starsze niz 10 lat ...

    Teraz też wydaja DO ważne bezterminowo.

  • 92. Data: 2017-01-03 14:37:40
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Kris w
    ups.com>:

    > Teraz też wydaja DO ważne bezterminowo.

    Szacunek dla tych, którzy dożyją 105 lat :P

    --
    'Tom N'

  • 93. Data: 2017-01-03 21:34:43
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello 007,

    > J.F. w
    > Jednak jesteś chory na umyśle (masz zaległości po pobycie w ośrodku leczenia
    > zaburzeń psychicznych)

    Dlaczego tak ostro?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 94. Data: 2017-01-03 21:37:41
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello nadir,

    > Gimnazjaliści mogą nie pamiętać lub nawet nie wiedzieć, ale przed 2001
    > rokiem były zielone dowody książeczkowe, w zasadzie dożywotnie.

    Próbuję zrozumieć tę aferę i nie mogę - kto tu jest gimnazjalistą? Bo
    na pewno ani Jarek ani Tomek.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 95. Data: 2017-01-03 22:15:24
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Próbuję zrozumieć tę aferę i nie mogę

    A gdzie tu afera?

    > - kto tu jest gimnazjalistą?
    > Bo na pewno ani Jarek ani Tomek.

    Sądziłem, że tylko gimnazjalista może się przypieprzyć, i to w taki
    sposób, od ilu lat to obowiązują 10-cio letnie DO.

  • 96. Data: 2017-01-03 22:31:44
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-01-03 o 22:15, nadir pisze:

    > 10-cio letnie DO.

    10-letnie lub dziesięcioletnie

  • 97. Data: 2017-01-04 12:06:08
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    RoMan Mandziejewicz w

    > Dlaczego tak ostro?

    Bo mi wycięło emotke :)

    CROSS: pl.biznes.banki,pl.soc.prawo,pl.misc.samochody
    --
    'Tom N'

  • 98. Data: 2017-01-04 14:46:38
    Od: v...@g...com

    użytkownik Liwiusz napisał:

    > A jaka szkoda? Bo przecież mając czyjś dowód nie można zaciągnąć kredytu
    > na jego rzecz.

    Teoretycznie masz Pan rację, praktycznie jej Pan nie masz.
    Praktycznie żyjemy w realnym świecie, a nie w teoretycznym.

    Wystarczy odpalić działkę komu trzeba i masz kredyt na cudzy dowód.
    Czy to w banku czy też przez neta pożyczkę.

    J.F pytał ostatnio czy się da? Firm pożyczkowych jest w PL
    ok. 50, mając czyjś dowód pożyczasz powiedzmy w 30 firmach po 1000zł,
    jednak praktycznie z tego co się dowiedziałem strzały na taki dowód
    są jednorazowe na kwotę 15000-25000 tysi. z banków, a nie z firm pożyczkowych.

  • 99. Data: 2017-01-04 14:51:03
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    v...@g...com writes:

    [...]
    > są jednorazowe na kwotę 15000-25000 tysi. z banków, a nie z firm pożyczkowych.
    25 milionów?
    KJ

    If you sit down at a poker game and don't see a sucker, get up. You're
    the sucker.

  • 100. Data: 2017-01-04 15:23:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup

> [...]
    >Wystarczy odpalić działkę komu trzeba i masz kredyt na cudzy dowód.
    >Czy to w banku czy też przez neta pożyczkę.

    Z tym, ze to ma krotkie nogi. Dla pracownika tego banku - kiedys sie
    ktos zdziwi, ze tak czesto go oszukuja.
    No chyba, ze jak piszesz - jeden przekret, ale na milion.

    >J.F pytał ostatnio czy się da? Firm pożyczkowych jest w PL
    >ok. 50, mając czyjś dowód pożyczasz powiedzmy w 30 firmach po 1000zł,

    Plus czterech operatorow rozdajacych telefony, z wieloma salonami i
    partnerami, plus dwie telewizje satelitarne, plus masa sklepow z
    "zakupy na raty".

    Oni sie tam jakos zabezpieczaja - ale po kradziezy dowodu do znajomej
    przez dwa lata windykatorzy dzwonili.
    Akurat glownie od telewizji - widac tam najprosciej uzyskac.
    Ale wtedy jeszcze nie bylo takiego wysypu firm pozyczkowych.

    >jednak praktycznie z tego co się dowiedziałem strzały na taki dowód
    >są jednorazowe na kwotę 15000-25000 tysi. z banków, a nie z firm
    >pożyczkowych.

    Banki przy takich kredytach tez sie raczej zabezpieczaja ... ale przy
    umiejetnym smarowaniu, czemu nie :-)

    No i mozna firme zalozyc, faktury wystawiac, ale VAT nie placic :-)

    J.