  • 11. Data: 2005-04-30 07:37:56
    Temat: Re: koszt PKO INTELIGO?
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    blad wrote:

    > tez jestem wierny jednemu rachunkowi (do przelewow i codziennego
    > zarzadzania) a inne po testach jakos odpadaja :-)

    Widzę, że dobrze wiesz czego chcesz od rachunku,
    mam do Was panowie pytanie - skoro tak wszystko testujecie, to które
    rachunki ma blad i Amra - rachunki które wygrały takie srogie porównania?
    (myślę o codziennym zarządzaniu)
    Może czas pomyśleć o zmianie.

    pozdro
    trainer

  • 12. Data: 2005-04-30 17:38:05
    Od: "AMIgo" <a...@h...one.pl>

    nie do odwolania tylko do czerwca - przelewy za free
    "mindex" <m...@n...idea.net.pl> wrote in message

    > Użytkownik "Michał Dąbrowski" napisał

    > jednorazowej nie ma. miesięczna jest
    > pozostałe opłaty - na razie jest promocja - wszystko for free - do
    > odwołania :)

    > i tak jest :)
    >
    > http://www.pkobp.pl/index.php/id=i_22/zone=-1/sectio
    n=indy

  • 13. Data: 2005-05-01 07:39:12
    Od: "mindex" <m...@n...idea.net.pl>

    Użytkownik "AMIgo" napisał w wiadomości

    > nie do odwolania tylko do czerwca - przelewy za free

    hmmm. a skąd takie informacje?
    od pań w oddziałach? w styczniu te panie mówiły, że do końca marca. teraz
    mówią ponoć, że do czerwca...

    nie widziałem na www.pkobp.pl ani na www.pkointeligo.pl informacji o
    zakończeniu promocji w czerwcu i jestem przekonany, że Ty też jej nie
    znajdziesz...
    być może odwołanie nastąpi w czerwcu, ale oficjalnie bank informuje o tym,
    ze trwa "do odwolania".

    pzdr.

    --
    mindex
    mindex[at]idea[dot]net[dot]pl

  • 14. Data: 2005-05-01 08:23:03
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "trainer"

> [...]
    > rachunki ma blad i Amra - rachunki które wygrały takie srogie
    > porównania? (myślę o codziennym zarządzaniu)

    tyle razy go wymienialem ze powinniscie wiedziec :-)
    Amra go nadal uzywa mimo ze nie chca mu dac karty wypuklej
    *** blad ***

  • 15. Data: 2005-05-02 19:01:45
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    blad <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> wrote:
    > tyle razy go wymienialem ze powinniscie wiedziec :-)
    > Amra go nadal uzywa mimo ze nie chca mu dac karty wypuklej

    A w zyciu. Wzialem i zlikwidowalem ;) Z obetnica (dla siebie) ze przejde
    na srebrny kiedys przynajmniej.
    Ja korzystam na codzien z Multi

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 16. Data: 2005-05-02 19:06:42
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    mindex <m...@n...idea.net.pl> wrote:
    > czyli 2 zl/mies bo za ROR i tak się płaci
    > a wątpię by ktoś otwierał specjalnie konto w PKOBP by mieć PKO
    > Inteligo. Wtedy lepiej wybrać Inteligo....

    Mowisz to z wlasnej perspektywy. Ale pamietaj, ze nie kazdy ma takie
    same potrzeby jak ty.
    Konto w PKO BP - moze byc tansze (przelewy 50 groszy - w promocji
    bezplatne), masz dostep do kredytow roznorakich, pelny dostep do
    placowek, karty kredytowe i takie tam rozne...

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 17. Data: 2005-05-02 20:06:31
    Od: Rafal Wisniewski <r...@p...onet.pl>

    blad wrote:

    > tyle razy go wymienialem ze powinniscie wiedziec :-)
    > Amra go nadal uzywa mimo ze nie chca mu dac karty wypuklej
    > *** blad ***

    Tzreba się jakoś identyfikować np. w stopce ;)

    --
    Rafał - Srebrny sezam od 2003 oklejony ;)

  • 18. Data: 2005-05-02 20:57:58
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Rafal Wisniewski"

    > Tzreba się jakoś identyfikować np. w stopce ;)
    > Rafał - Srebrny sezam od 2003 oklejony ;)

    i co - mam swoje wszystkie rachunki dolączać :-)
    na codzien uzywam pl@net Fortisa do e-pakietu wiec nie tego samego
    jednak co Amra
    Tyle czasu odgrazal sie ze ich jeszcze o karte zaatakuje wiec
    myslalem, ze jeszcze go ma. A Fortis dalej ma w ofercie wypuklą dla
    e-pakietów i pewnie nadal jej nie daje :-)
    *** blad ***