  • 11. Data: 2012-06-21 21:56:27
    Temat: Re: korespondencja z Sync'a
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-06-21 21:47, ETR pisze:

    > nie bedzie :( zalorzylem ot tak ....

    Ale za to jesteś pierwszym (o ile nie jedynym na pbb) kto nie założył
    konta tylko w celu konsumpcji owoców ;)

  • 12. Data: 2012-06-21 22:03:54
    Od: ETR <n...@n...pl>

    W dniu 21.06.2012 21:56, osa pisze:

    > Ale za to jesteś pierwszym (o ile nie jedynym na pbb) kto nie założył
    > konta tylko w celu konsumpcji owoców ;)

    zmieniłem bo po 5 latach mnie ING zeźlił straszliwie :)

    paul

    --
    www.lifeprogress.pl
    ?

  • 13. Data: 2012-06-21 22:04:46
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 21 Cze, 21:56, osa <o...@g...pl.ee> wrote:

    > Ale za to jesteś pierwszym (o ile nie jedynym na pbb) kto nie założył
    > konta tylko w celu konsumpcji owoców ;)

    Nie zgadzam się :)) Wprawdzie konsumuję, ale i bez tego bym to konto
    założył. Wreszcie mam darmową debetówkę do Aliora

  • 14. Data: 2012-06-21 22:18:02
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-06-21 22:04, eisenberg pisze:

    > Nie zgadzam się :)) Wprawdzie konsumuję, ale i bez tego bym to konto
    > założył. Wreszcie mam darmową debetówkę do Aliora

    To też jest jakiś argument, ale daleko za wiśniami ;) Oby nie było jak z
    pierwszą debetówką Synca jak u Ojca... po roku do likwidacji ;) Poza tym
    ta Syncowa to taka 'prawie jak karta' bo nie działa w eCardzie.

  • 15. Data: 2012-06-21 22:19:43
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-06-21 22:18, osa pisze:
    > Oby nie było jak z pierwszą debetówką Synca jak u Ojca
    miało być: Oby nie było z debetówką Synca jak z pierwszą u Ojca

  • 16. Data: 2012-06-21 22:20:41
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 21 czerwca 2012 21:16:29 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:

    > czyli jednak to może być karta z Synca, nie pamietam kiedy ostatnio
    > jakiś bank mi kartę poleconym wysylal, nawet kk przychodzą zwyklym...

    Może to karta podarunkowa sygma. Ja dostałem w ostatnich dniach, dzień po niu 2
    takie. Jedna 30zl druga 50zł.
    Przyszly poleconymi.

  • 17. Data: 2012-06-21 22:46:13
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Może to karta podarunkowa sygma. Ja dostałem w ostatnich dniach, dzień po niu 2
    takie. Jedna 30zl druga 50zł.
    > Przyszly poleconymi.

    a na jaką okoliczność takie dają? chyba nie byłem ich klientem...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 18. Data: 2012-06-21 22:53:26
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 21 czerwca 2012 22:46:13 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:
> [...]
    niu 2 takie. Jedna 30zl druga 50zďż˝.

    > a na jak� okoliczno�� takie daj�? chyba nie by�em ich klientem...
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > RobertS

    Kiedyś brałem coś na raty 0% w Cetelem. Później Sygma przejał cetelem. Drugi raz ze
    dwa lata temu brałem teściowi tv na raty. Były to "raty" w karcie kredytowej.
    Spłacone jakis rok temu.
    W tym tygodniu jednego dnia polecony z karta 30zł, drugiego polecony z kartą 50zł.
    Nie chciało mi sie drązyć co jak i za co. Karty aktywawałem zgodnie z instrukcja i
    przy najblizszej okazji wykorzystam

  • 19. Data: 2012-06-21 23:58:29
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 21 Jun 2012 13:04:46 -0700, eisenberg napisał(a):

    > Nie zgadzam się :)) Wprawdzie konsumuję, ale i bez tego bym to konto
    > założył. Wreszcie mam darmową debetówkę do Aliora

    Wiśnie wiadomo - grupowa tradycja ale ja też założyłem dla karty/
    bankomatów no i ewentualnie to CB5. Teraz szybko mogę przelać z Ojca do
    Synka i od razu wypłacić albo coś kupić. Dopóki tandem będzie darmowy to
    gitara.
    Natomiast niestety powtarza się na grupie ciągłe i namolne biadolenie
    czasami aż do przesady jak to było ostatnio przy BGŻO. Może trochę
    dystansu beta-testerzy?

    --
    xbartx

  • 20. Data: 2012-06-22 17:37:51
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-06-21 23:58, xbartx pisze:
    > Może trochę dystansu beta-testerzy?

    To nie do końca tak... gdybym miał oficjalny status betatestera to bym
    nie narzekał, ale skoro bank twierdzi, że jestem klientem to oczekuję,
    że wszystko będzie działać jak w środowisku produkcyjnym, a nie
    testowym. Okazuje się, że wypuścili system bez podstawowych testów.
    Jeśli coś nie działało to mogli robić zaślepki, a nie udawać, że działa...