  • 11. Data: 2004-05-20 17:49:16
    Temat: Re: konto walutowe z obsługą przez internet
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Thu, 20 May 2004 08:01:47 +0200, na pl.biznes.banki, gasper w wiadomości
    <news:c8hhbe$s1n$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

    > to konto jest wyjątkowo niefunkcjonalne - robiąc przelew swift i tak musisz
    > wybrać konto złotowe jako źródło (przynajmniej ja tak mam po zalogowaniu)

    Mnie akurat funkcjonalność tego konta bardzo odpowiada :)
    Przez Internet mam tylko podgląd, a ze względów bezpieczeństwa dla
    wykonania przelewu wolę się przejść do oddziału (w końcu przelewów
    zagranicznych nie dokonuje się codziennie). Natomiast do konta jest
    wydawana wypukła MasterCard prowadzona w EUR, którą bez żadnych prowizji
    i przeliczeń można płacić zarówno przez Internet, jak i będąc za
    granicą. Roczna opłata za kartę wynosi 10 EUR.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 12. Data: 2004-05-21 07:56:02
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Dave wrote:

    > jeszcze ING choc nie wiem jak jest z dostepem gdy sie nie mialo go
    > wczesniej.

    Fortis ma podglad i nawet lokaty walutowe mozesz sobie robic luc zrywac :-)
    *** blad ***

  • 13. Data: 2004-05-21 12:07:33
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    blad <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> wrote:
    > Fortis ma podglad i nawet lokaty walutowe mozesz sobie robic luc
    > zrywac :-) *** blad ***

    O Fortisie przecie pisalem :)

    http://www.PRnews.pl

  • 14. Data: 2004-05-21 17:04:59
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > O Fortisie przecie pisalem :)

    mój blad, ale napisałeś to
    po słowach "cos mi umknęło?" i dlatego nie doczytałem
    *** blad ***