eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikonto w mbanku dla osoby gluchej/gluchoniemej... › Re: konto w mbanku dla osoby gluchej/gluchoniemej...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed.silweb.pl!newsfeed.
    tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Bartol Partol <b...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: konto w mbanku dla osoby gluchej/gluchoniemej...
    Date: Mon, 08 Sep 2003 18:13:17 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 22
    Message-ID: <3...@p...com>
    References: <bjb46n$rd2$1@atlantis.news.tpi.pl> <bjb4vj$u9$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <3...@p...com> <bjfisf$i63$1@news.onet.pl>
    <3...@p...com> <bjhlad$1o1$1@news.onet.pl>
    <3...@p...com> <bjhovb$c8k$1@news.onet.pl>
    <3...@p...com> <bji8ma$rt4$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 80.51.240.222
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1063037594 11712 80.51.240.222 (8 Sep 2003 16:13:14
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 8 Sep 2003 16:13:14 +0000 (UTC)
    X-Mailer: Mozilla 4.75 [en] (Win98; U)
    X-Accept-Language: pl,en
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:258760
    [ ukryj nagłówki ]

    Wojciech Nawara wrote:
    >
    > Użytkownik "Bartol Partol" <b...@p...com> napisał w wiadomości
    > news:3F5C8274.13C4D773@polbox.com...
    >
    > > Eeee, najpierw przyszedl SMS, ze kasa wyszla, a po kilku godzinach (tego
    > > samego dnia w kazdym razie, albo nastepnego - to bylo tak dawno, ze juz
    > > nie pamietam), ze wrocila. Wszedlem na www i sprawdzilem co sie stalo
    > > (zdaje sie, ze w opisie transakcji w historii bylo cos o zwroceniu bo
    > > adresat nieznany). Czyli informacje mialem pelna.
    >
    > Niby tak, ale dalej uważam, że było OK. Nie musiałeś sprawdzić, że to akurat
    > zlecenie wróciło, mogłeś nie sprawdzać co to było i uznać to po prostu za
    > jakiś zwykły wpływ, a zorientować się dopiero mocno później że to jednak
    > zlecenie wróciło...

    Bardzo dobrze, ale chodzilo o to, by mozna bylo z tego ficzera
    (powiadamiania telefonicznego) zrezygnowac, co pozwoliloby na
    bezstresowa obsluge konta przez osoby gluchonieme (pomijam tutaj
    problemy rejestracyjne, ktore sa pewnie identyczne jak w mbanku).

    Bartol

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1