  • 1. Data: 2010-09-24 05:35:24
    Temat: konto oszczednosciowe mBank
    Od: "yoytek" <y...@o...pl>

    mam e konto w mbanku
    moze w tyczniu przejde ubezpieczeniem auta z Allianz do Mbank
    Chcialbym zalozyc sobie konto oszczednosciowe w mBank
    wplacam powiedzmy 1000zł i co miesiac kwote w/g mojego uznania/mozliwosci
    Czy ktos ma konto oszczednosciowe w mBank ?
    Czy moge uzyskać coś wiecej niz standartowe warunki na tym koncie
    oszczednosciowym z tytułu ze mam konto i zalozmy ze juz mam tez ubezpieczone
    auto tez u nich ?

    z gory dziekuje za pomoc

  • 2. Data: 2010-09-24 06:02:02
    Temat: Re: konto oszczednosciowe mBank
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 24 Wrz, 07:35, "yoytek" <y...@o...pl> wrote:

    > Czy ktos ma konto oszczednosciowe w mBank ?

    Większość klientów, bo składając wniosek o eKonto proponują od razu
    założenie rachunków eMax i eMax+.

    > Czy moge uzyskać coś wiecej niz standartowe warunki na tym koncie
    > oszczednosciowym z tytułu ze mam konto i zalozmy ze juz mam tez ubezpieczone
    > auto tez u nich ?

    Nie.

  • 3. Data: 2010-09-24 09:23:27
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    nie używaj mbanku do oszczędzania, to nie ma sensu

  • 4. Data: 2010-09-24 15:59:46
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

    > nie używaj mbanku do oszczędzania, to nie ma sensu

    a co ma sens?

  • 5. Data: 2010-09-24 16:11:11
    Od: "Pirx" <p...@n...pl>

    "ttt" news:i7ihtk$f2t$1@news.onet.pl

    > a co ma sens?

    trzymanie kasy w innym niż mBank banku.

  • 6. Data: 2010-09-24 16:38:13
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

    > trzymanie kasy w innym niż mBank banku.

    no to jeszcze prosze o uzasadnienie

  • 7. Data: 2010-09-24 16:51:39
    Od: g...@o...pl

    > no to jeszcze prosze o uzasadnienie

    prawdopodobnie chodzi o procenty

  • 8. Data: 2010-09-24 16:57:06
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

    > prawdopodobnie chodzi o procenty

    Kurcze, czy ja doczekam sie normalnej odpowiedzi?

    Konto Emax Plus ma dobre oprocentowanie, inne banki maja podobne lub
    mniejsze na podobnych lokatach.

    Prosze o normalne uzasadnienie, a nie jakies zdawkowe odpowiedzi.

  • 9. Data: 2010-09-24 17:25:49
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "ttt" <t...@n...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > mniejsze na podobnych lokatach.
    >
    > Prosze o normalne uzasadnienie, a nie jakies zdawkowe odpowiedzi.

    Oprocentowanie eMax+ to bodajże 3%. Mało. Do lokowania nadaje się Getin,
    Open Finance, Eurobank, Meritum.

    Do tego na eMax+ zaplacisz podatek od zysków kapitałowych od odsetek. Szukaj
    ofert "bezbelkowych". mBank ma lokatę jednodniową ale tez słabo
    oprocentowaną.

  • 10. Data: 2010-09-24 17:32:05
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    W dniu 2010-09-24 18:57, ttt pisze:

> [...]
    > mniejsze na podobnych lokatach.
    >
    > Prosze o normalne uzasadnienie, a nie jakies zdawkowe odpowiedzi.

    Weź Ty poczytaj archiwum grupy, poguglaj, poczytaj tabele oprocentowań i
    TOiPy, a nie domagaj się (fakt - "prosisz") wyjaśniania oczywistych
    odpowiedzi.
    Kasę trzymaj na lokatach w OF (poszukaj sam co to znaczy), tę kasę,
    której będziesz szybko potrzebował - na ro w EB, a rezerwę, gdyby EB
    zwisło, co mu się zdarza - na mL 1dnowej albo na eM+ w mB.
    A jakieś 1% swojej kasy możesz zainwestować w struktury ;)

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.