  • 1. Data: 2010-09-24 05:49:17
    Temat: Wasze opinie o Santander
    Od: DanW <m...@g...pl>

    "Financial Times" podaje, powołując się na źródła zbliżone do
    transakcji, że pakiet 70 proc. akcji BZ WBK, wyceniany na 4 mld euro,
    kupił hiszpański bank Santander.

    Nigdy nie miałem nic wspólnego z tym Bankiem, jestem ciekawy jakie
    doświadczenia wy posiadacie. Pozdrawiam Dan.

  • 2. Data: 2010-09-24 08:17:42
    Temat: Re: Wasze opinie o Santander
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "DanW" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Nigdy nie miałem nic wspólnego z tym Bankiem, jestem ciekawy jakie
    > doświadczenia wy posiadacie. Pozdrawiam Dan.

    Na podstawie mojego doświadczenia uważam, że to złodzieje, oszuści i
    naciągacze. To jest MOJA opinia na ich temat.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/