  • Data: 2019-04-10 21:57:17
    Temat: Re: konto ma byc BEZ
    Od: Majka <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 10 kwietnia 2019 21:38:04 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
    > nest bank

    Oczywiście masz rację.
    Przepraszam - to moja wina - zapomniałam podać, co już mam.
    A mam już: nest bank, envelo pocztowy, przekorzystne w pekao sa, inteligo (to jeszcze
    z bank gesellschaft berlin), mbank.
    I tych nie chcę zamykać.

    Czy poza tymi wyżej wymienionymi kontami znajdę coś za darmo tak jak opisałam w
    pierwszym poscie?
    W moim mieście sa oddziały: Santander (dziś byłam - brak takiego konta).
    Są też: PKO BP, Alior, Pałucki bank spółdzielczy, BGZ/BNP (nie chcę mieć z nimi nic
    wspólnego), Poczta-Envelo (już mam), Getin, Credit Agricole (tu nie mogę).

    Majka