  • Data: 2019-04-12 16:58:59
    Temat: Re: konto ma byc BEZ
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Majka" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >Oczywiście masz rację.
    >Przepraszam - to moja wina - zapomniałam podać, co już mam.
    >A mam już: nest bank, envelo pocztowy, przekorzystne w pekao sa,
    >inteligo (to jeszcze z bank gesellschaft berlin), mbank.
    >I tych nie chcę zamykać.

    Kolekcjonerka kont ?

    >Czy poza tymi wyżej wymienionymi kontami znajdę coś za darmo tak jak
    >opisałam w pierwszym poscie?
    >W moim mieście sa oddziały: Santander (dziś byłam - brak takiego
    >konta).

    No jak nie ma ?
    Kazdy bank musi oferowac konto podstawowe
    https://www.najlepszekonto.pl/podstawowy-rachunek-pl
    atniczy

    ale tobie nie przysluguje, bo masz juz inne.

    Ale Konto Jakie Chce tez jest bez oplat

    https://santander.pl/konta-bankowe/konta-standardowe
    /konto-jakie-chce/konto-jakie-chce.html

    >Są też: PKO BP, Alior, Pałucki bank spółdzielczy, BGZ/BNP (nie chcę
    >mieć z nimi nic wspólnego), Poczta-Envelo (już mam), Getin, Credit
    >Agricole (tu nie mogę).

    Alior tez sie reklamuje z darmowym.

    J.