  • Data: 2019-04-11 21:08:51
    Temat: Re: konto ma byc BEZ
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" q8n9oe$it6$...@n...news.atman.pl

    > O wilku mowa a wilk przysłał dzisiaj SMSem informację o tym, że
    > wczoraj wpłacił mi stówę... Zapewne poleconej osobie wpłacił pięć
    > dych...

    Wpłacił -- będzie na ZUS... [ale nie na dwa pełne miesiące...]

    > [myślę, że warto powiadomić prokuraturę o podejrzanej operacji --
    > kobieta chcę założyć konto i nic na tym nie zarobić!]

    [co tam 5 dych... trzeba jak najszybciej powiadomić prokuraturę!!!
    kobieta na pewno należy do grupy przestępczej!!! tyle teraz słychać
    o mafiach VATowskich i podobnych... po co jej tak drogie konta?!?
    kogo dziś stać na darmowe konto?! -- tylko przestępców!!!]

    Od ~tygodnia sprawdzam, po co mi SySyDy...
    [najpierw SATAnizm, teraz eSeSmany z Dojczlandii...]
    Przez jakiś czas SSD nie jest potrzebny... Daje się
    żyć spokojnie... Komputer hibernuje na HDD szybko
    i szybko budzi się... BTW -- choć mam 12 GiB RAMki,
    plik hibernacyjny zajmuje jedynie 4 GB!!! (reszta
    to kesze i pamięć GPU?!? -- toż mam dedykowany GPU
    z jego własną RAMką!!!) Rozumiem, że jest jakaś
    kompresja, ale żeby aż taka?!?!?!

    Mam też 1 GB RAMdysku, ale przeca ten RAMdysk też
    trzeba hibernować!!!

    Dlaczego w RAMce nie można kompresować tak skutecznie!??!

    Po co laptop ma aż 12 GiB obRAMkowania, skoro można
    zmieścić zawartość tej RAMki na 4 GB?!?!?!?!?!?!

    -=-

    Ale po kilku dniach wyczerpują się pokłady cierpliwości...
    HDD jest STALE zajęty, zwykle w 100%, co czyni używanie
    laptopa niezbyt miłym z uwagi na mroźne efekty...

    -=-

    Nie wiem, jak długo wytrzymam, ale raczej tęskno mi do
    powrotu używania SySyD...

    Dokładniej -- teraz 64W10 i część programów użytkowych
    czerpię z HDD, ale część nadal z SSD, a i tak lagowanie
    masakruje...

    Przeżyłem nawet ;) jakąś poważniejszą aktualizację 64W10
    na HDD... MASAKRA!!!

    -=-

    Na elektronicznym/półprzewodnikowym Evo mam 2 partycje
    z 64W10 a na mechanicznej Toshibie mam nadal 3, ale
    tylko środkowa jest klonem jednej z partycji Evo...
    Zamierzam wrzucić na Toshibę jeszcze jeden klon z Evo
    w miejsce którejś z obecnych partycji a jedną z Toshiby
    wywalić zupełnie, aby mieć 2 na Evo i 2 na Toshibie...

    --