  • 1. Data: 2002-06-21 17:02:38
    Temat: konto firmowe www
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Szukam banku, oferującego konta www dla firm, z następującą usługą:
    Potrzebuję nadać kilku pracownikowm prawo do przeglądania historii rachunku (aby
    mogli kontrolować płatności naszych klientów), ale nie chciałbym aby mieli oni
    jakiekolwiek inne uprawnienia (w szczególności - brak prawa do dokonywania
    przelewów, czy też podejmowania jakichcolwiek innych decyzji).

    Czy któryś internetowy bank prowadzi takie usługi?

    --
    MiCHA

  • 2. Data: 2002-06-22 08:32:31
    Temat: Re: konto firmowe www
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

> [...]
    innych decyzji).

    > Czy któryś internetowy bank prowadzi takie usługi?

    Czy koniecznie przez Internet?
    Videotel oferowany przez kilka banków np BGZ, BPHPBK, KB
    oferuje takie możliwości. Systemy innych banków zapewne dają
    też takie możliwości.

  • 3. Data: 2002-06-22 12:40:43
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > Czy koniecznie przez Internet?
    > Videotel oferowany przez kilka banków np BGZ, BPHPBK, KB
    > oferuje takie możliwości. Systemy innych banków zapewne dają
    > też takie możliwości.

    Internet byłby najwygodniejszy, bo chodzi o jak najswobodniejszy dostęp do historii
    rachunku. Ale jeśli nic nie znajdę, to wtedy rozejrzę się za alternatywnymi
    rozwiązaniami.

    --
    MiCHA

  • 4. Data: 2002-06-22 13:21:05
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Internet byłby najwygodniejszy, bo chodzi o jak najswobodniejszy dostęp do
    historii rachunku. Ale jeśli nic nie znajdę, to wtedy rozejrzę się za
    alternatywnymi rozwiązaniami.

    Pekao SA?

  • 5. Data: 2002-06-22 15:55:08
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > historii rachunku. Ale jeśli nic nie znajdę, to wtedy rozejrzę się za
    > alternatywnymi rozwiązaniami.
    >
    > Pekao SA?

    Przeglądałem ich ofertę, ale na www nie znalazłem ani słowa o tym, że oferują oni
    potrzebną mi usługę. :-(

    --
    MiCHA

  • 6. Data: 2002-06-22 16:18:08
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl>

    "jo44" <j...@f...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > >
    > Videotel oferowany przez kilka banków np BGZ, BPHPBK, KB
    > oferuje takie możliwości. Systemy innych banków zapewne dają

    Homebanking z weryfikacją karcianą ma np. WBK.
    Ale ten sam WBK daje możliwość wglądu do rachunku na hasło,
    a tokena wymaga dopiero przy próbie wykonania przelewu.
    Nie wiem jak na firmowym, ale na rorze tak mi to działa.

    Kamil Paszkiewicz
    Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp
    "Jedzmy gówna, przecież miliony much nie mogą się mylić!" - W.Łysiak

  • 7. Data: 2002-06-22 16:31:50
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sat, Jun 22, 2002 at 06:18:08PM +0200, Kamil Paszkiewicz wrote:

    > Homebanking z weryfikacją karcianą ma np. WBK.
    > Ale ten sam WBK daje możliwość wglądu do rachunku na hasło,
    > a tokena wymaga dopiero przy próbie wykonania przelewu.
    > Nie wiem jak na firmowym, ale na rorze tak mi to działa.

    Podobnie chyba mozna z vwb - bez tokena nic nie zrobisz.

    --

    --w

  • 8. Data: 2002-06-23 11:08:45
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl> napisał
    w wiadomości news:af27vb$r99$1@absinth.dialog.net.pl...

    > Homebanking z weryfikacją karcianą ma np. WBK.

    Tzw. Minibank24. Wersja sieciowa.
    Dostep do danych na haslo.
    Karta chipowa wymagana jest tylko do:
    a) kontaktu z bankiem (aktualizacja danych, wysylanie przelewow),
    b) akceptacji przelewow.

    Troche trudno sie przestawic po pracy na starym minibanku, ale po oswojeniu
    sie, jest to calkiem przyjemny program.
    Ma oczywiscie choroby wieku dzieciecego, ale programisci pracuja nad ich
    usunieciem.

    Karol

  • 9. Data: 2002-06-24 06:17:07
    Od: "Andrzej Jasinski" <a...@p...onet.pl>

    A co powiesz na Sez@m firmowy banku bph (chyba tego banku to jest usluga)?
    Tam nawet sie tym chwala, ze mozna wygenerowac dodatkowe klucze np. dla
    ksiegowego z limitowanymi prawami
    Andrzej

    --
    Best Regards,