  • 1. Data: 2002-06-21 18:18:06
    Temat: Multikonto Ja
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@p...com>

    Witam,
    od jakiegoś pół roku jestem zadowolonym posiadaczem konta Jestem.
    Obecna jednak sytuacja spowodowała, że potrzebuję się przenieść na coś
    o większych możliwościach i zecydowany jestem na Ja. Stąd pytania:
    - czy pojawiając się w Oddziale załatwię wszystkie formalności
    związane ze zmianą rachunków od ręki czy będą z tym jakieś problemy?
    Ewentualnie - może muszę przynieść jakieś inne dokumenty niż dowód
    osobisty?
    - czy ustanowianie pełnomocnictwa do rachunku wraz z dodatkową kartą
    VC jest załatwiane od ręki czy są jakieś kłopoty?

    Kwestia odpowiednio wysokich wpływów dla jednej VC jest spełniona,
    więc jeśli nie ma większego wymagalnego limitu dla wydania drugiej, to
    nie stanowi to problemu.
    Dzięki z góry za odpowiedzi.

    --
    Pozdrawiam,